2015. február 2., hétfő

Haul bejegyzés


A most következendő bejegyzésben azokat a termékeket szeretném nektek megmutatni, amiket múlthéten  és a mai napon vásároltam.




Neszesszer 2500 FT

Ez a kis cuki, barackszínű neszesszert a Skála üzletben vettem 2500 FT-ért. Én már régóta szerettem volna ilyen fajta neszesszer táskát, és ez pont megfelelő méretű, nem túl nagy, nem túl kicsi, nagyon cuki, csajos darab!



Aden BB krém: 550 FT

Az Aden BB krémjét is a Skála üzletben vettem meg 550 FT-ért. Szomorú vagyok, mert az üzletben tökéletesnek látszott a bőrömön, de ahogy hazaértem, és kipróbáltam sárgás, és sötét volt, pedig ez az 1-es, legvilágosabb árnyalat. Valószínűleg a sárgás fényviszony a ludas, mindenesetre nagy csalódás!


Sodukrém 1300 FT

Most valahogyan a pattanás korszakomat élem, ezért kellett valami krém, ami picit enyhíti a pattanásaimat. Sokat hallottam már a sodukrémről, ami valójában pelenkakiütés elleni krém, mégis sokan azért dicsérik mindemellett, hogy gyorsan enyhíti a pattanásokat! 


Babydream törlőkendő: 300 FT

Szükségem volt egy törlőkendőre, erre esett a választásom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése