2015. február 26., csütörtök

♡ Februári kedvencek ♡


Ismét eltelt egy hónap, így a most következendő bejegyzésben pedig a már megszokott kedvencekkel jöttem!





Kallos szemöldökceruza

Rólam tudni kell, hogy csakis kizárólag a szemöldökceruzákat részesítem előnybe, mert azokkal tudok a legszebben dolgozni. Használtam már por, festék, filc állagút is, de a legszebb eredményt a ceruzával tudtam elérni. A szőkéknek való szemöldökceruzája van meg a Kallos-tól, és ebben a hónapban  csak ezt használtam, hiszen nagyon könnyű a használata, és nem lehet vele mellényúlni. A szemöldökceruzát, a kallos weboldaljáról rendeltem meg 465 Ft-ért. Nagyon tartós, nem kenődik el, bár puha hegyű, mégis nagyon jól bírja. Tökéletesen passzol a szemöldökömhöz, és a szőke árnyalat is teljesen jó. Természetes hatást lehet vele elérni, nem túl erős, és semmiképpen sem lehet vele természetellenes szemöldököt készíteni. Nagyon szerettem ezt a terméket ebben a hónapban, egyértelmű volt, hogy belekerül a Februári kedvenceimhez.  Vélemény erről a termékről.


Kallos Pirosító

A kallos pirosítóját is szintén a Kallos weboldalról rendeltem meg, a 05-ös árnyalatban! Szintén nagy kedvencem volt ez a pirosító a hónapban, mert nagyon természetes, üde hatást lehet vele elérni. Ez a szín gyönyörűséges, és nagyon szépen mutat az arcon! Legalábbis az én bőrtónusomhoz nagyon illik!  Vélemény erről a termékről.


Sudocrem

Most valahogy megtaláltak a rossz indulatú kis pattanások, és valamihez nyúlnom kellett, ez volt a sudocrem! A krém segítségével gyorsabban, és hatékonyabban múltak el a pattanásaim, és hegei. Vélemény erről a termékről.


L'oreál szemfestéklemosó

Végre találtam egy olyan szemfestéklemosót, ami nem csípi vagy irritálja a szemem! Ez a l'oreal paris skin perfection géles szemfestéklemosója, aminek még most sem szoktam meg, hogy zselés-géles állaga van, de a hűsítő, frissítő érzését szeretem! Kifejezetten tetszik, hogy nincsen illata, és hogy érzékeny szemre lett kifejlesztve! Nagyon szerettem a februári hónapban!



Freeman pakolás

Egy pakolás ami bevált, amit szeretek, ami minden elvárásomnak megfelel! Ez a pakolás egy agyagos-pakolás avokádóval és zabkása kivonattal! A termék használata után puha, selymes lesz az arcom. A pórusaimat kitisztítja, és összehúzza! Zseniális amit ez a termék művel! Szerencsére nem okozott pattanásokat, vagy irritációkat, aminek nagyon örülök. Hetente használom, olyankor mindig felfrissül az arcom, nagyon kellemes érzés használni! 


Essence parfüm

Szerelem ez az illat! Nagyon nagyon imádom! Már megvettem a nagyobb kiszerelést is belőle, mert annyira eltalálták ezt az illatot! Nagyon kellemes, édes illatról van szó! Hamar belopta magát a szívembe! Vélemény erről a termékről.




Essence pirosítóecset

Kellemes meglepetés volt ez a pirosító ecset az Essence-től, mert nagyon puha, jó vele dolgozni. Könnyű a használata. A pirosítót könnyen fellehet vele vinni.  Én az Essence Like an Unforgettable pirosítójával használom, és azzal tökéletesen kiegészítik egymást!



Maybelline korrektor

Az Astor Lift me up! korrektor után ez a korrektor egy felüdülés! Eltünteti a sötét karikákat, könnyű a felvitele! Szép a fedése, nincsenek benne csillámok, a színe tökéletes, nem sárgás! Nem ül bele a ráncokba. A legjobb korrektor, amivel valaha találkoztam!


DiazMentha - Nélküled

 

The Fooo-Suitcase

 

The Fooo - Mmm



The Fooo - Buzzkill


Jeremih - Don't Tell Em

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése