2015. február 8., vasárnap

Essence like an unforgettable kiss parfüm


A most következendő bejegyzésben az Essence Like an unforgattable Kiss nevezetű parfümjéről lesz szó!




 A Rossmannban 999 FT-ért vásároltam meg ezt a 10 ML-es kiszerelést. A like an unforgettable kiss-et valójában a valentinnap ihlette meg. Az illat tényleg olyan melengető, szerelmes, könnyed, és olyan varázslatos. Egy virágos-gyümölcsös illatról van szó, ami édeskés, lágy, olyan igazi szerelmes.

fejjegy: grapefruit, mangó, mandarin, gyümölcsös frissesség
szívjegyek: édes és virágos illatok, liliom, málna
alapjegyek: szantálfa, pézsma, vanília

Nagyon szeretem ezt a parfümöt, mert kicsit olyan is, mint amilyen én vagyok! Könnyed, édes, de nem az a fullasztó illat!  Nekem nagyon a szívembe lopta magát, aki pedig szereti az édeskés illatokat annak kötelező! Én nem gondoltam volna, hogy majd valamikor egy Essence parfümöt fogok vásárolni, de ez az illat annyira megmaradt bennem, hogy biztos vagyok benne, hogy felszerelkezem ezzel az illattal! Imádom!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése