2015. január 12., hétfő

♡ Women'Secret Haul ♡


A most következő bejegyzésben a mai napon vásárolt termékeimet szeretném megmutatni nektek!  A Women'Secret nevű üzletben hatalmas leárazások vannak, úgyhogy most megéri náluk vásárolni. Emellett még a Müllerbe is beugrottam, ahol vettem pár "művészi" terméket is. Ott most hatalmas leárazások vannak a Catrice termékekre.




Talán életemben egyszer voltam a women secret üzletben, azonban most céltudatosan mentem be a women'secret dreams parfümöt keresve. A parfüm éppen le volt árazva 3495 FT-ra, ami nem nagy összeg, úgyhogy megvásároltam, attól eltekintve, hogy mostanában rengeteg parfümöt vásároltam, de még így is azt gondoltam, hogy ez még belefér. Ajaj, már tényleg le kellene állnom, viszont őszintén mondom, hogy  imádok a parfüm illatokban dúskálni. Ez is egy olyan illat, ami nem található meg az illataim között, úgyhogy kifejezetten örülök!



Útközben találkoztam pár cuki neszesszerrel, emiatt nehéz is volt döntenem, végül emellett, a csíkos, mégis cuki rózsaszín feliratos nesszere esett a választásom. Ez a neszesszer 4695 FT-ról, 3495 FT-ra, majd 2395 FT-ra volt leárazva. A Hello Kitty-ra való hajlamom legyőztem, és Igen, emellett döntöttem. El kell mondanom, hogy mostantól szívesen betérő vásároló leszek ennek az üzletnek, mert iszonyú sok jó cucc van, pláne amikor le is vannak árazva!


Kiújult a művészi oldalam, úgyhogy bevásároltam a Müllerben, és vettem vízfestéket, és ecseteket is. Sajnálattal tapasztaltam, hogy a temperák nagyon drágák, de még nem adom fel, és venni fogok azt is.

Vízfesték 315 FT
Ecset 365 FT