2015. január 14., szerda

★ Women Secret Dreams ★


A most következendő bejegyzésben a héten vásárolt, Women Secret Dreams parfümömet szeretném bemutatni nektek.




A Women Secret fehérnemű üzletben vásároltam meg ezt a parfümöt, leértékelve, 3495 FT-ért. A parfüm 50 ML-es, úgyhogy jócskán kaptunk belőle bőven. A parfüm "Eau de Toilette" kategóriába sorolható, azonban mégis meglepően intenzív, bár a nap végére igen megcsappan az illat, de ahhoz képest, hogy Toilette egész tartós, bár én nem bánnám, ha még egy picivel tartósabb lenne. A parfüm a belső szépséget, az eleganciát és a kifinomultságot tükrözi. 


Ez egy nagyon édes, kellemes, lágy, meleg, nem tolakodó, vagy fullasztó illat. Tényleg nagyon jó. Tegnap ezt a parfümöt használtam, és annyira belelopta magát a szívembe, hogy csak ezt akarom használni. Komolyan tényleg olyan az illata, mint egy édes álomé. A parfümben, a rózsa, a jázmin, a szantálfa, a pézsma, és nyomokban a mandarin is megtalálható, de annyira vibráló, és körülölelő ez a parfüm, hogy azt a mindenit! Ha lehet szerelmes lenni egy illatba, akkor én totálisan belezúgtam ebbe az illatba! Nem gondoltam volna,  és nem kimondottan szeretem az édes illatokat, de ez az illat magával ragadott teljes mértékben! Csak ajánlani tudom mindenkinek!