2015. január 5., hétfő

Termékek amik nem váltak be #1

Sajnos mint mindenkinél nálam is akad pár olyan termék, amik nem váltak be. Természetesen a most következő bejegyzésben azokat a termékeket válogattam ki, amik nem váltak be, és mindezt a nemrég vásárolt termékek közül, mert sajnos mindig sikerül mellé nyúlnom. Ezzel a bejegyzéssel egy újabb sorozatot szeretnék indítani, méghozzá a Termékek amik nem váltak be sorozatot. Amikor összegyűl pár termék, akkor mindig egy bejegyzés keretein belül fogom elmondani, hogy miért nem vált be. 

Balea színezett arcápoló:

Önbarnító arckrémet szerettem volna, de véletlenül ezt vettem le a polcról. Nagy hiba volt! Sárgás, a világos bőrre való is túl sötét. Nem szeretem! Megígértem magamnak elhasználom, de annyira botrányos, hogy azóta is ott porosodik a polcon.



Swarzkopf Got2bSouffle:

Pont akciós volt a müllerben, és kíváncsivá tett, hogy dúsít, és még fényt is ad a hajnak. Gondoltam megpróbálom. Bár a használati útmutató azt írja, hogy száraz hajon, a hajtövekre kenve dús hatást érhetünk el vele. Nos, ragadt, zsíros érzetet keltett, és még dúsítani se dúsított. Teljes csalódás. A hajam hosszára elhasználom, ha már megvásároltam, de soha többé nem fogom újravenni. Az illata legalább jó!


Balea beach style:

Rájöttem, hogy talán nem is nekem valóak ezek a beach party érzetű spray-k, amik tengerparty hullámokat ígér. Az én hajammal nem csinált semmit. Csalódás volt.



Barbara Hoffmann púderecset:

Ez nem termék lesz, hanem egy ecset, de sajnos vele se vagyok túl jóban! Az első ecsetem Barbara Hoffmanos alapozó ecset volt (a klasszikus "cicanyelv" féle), és azzal teljes mértékig meg voltam elégedve. Így hát gondoltam mért ne vehetnék más fajta Bar.Hof. ecsetet, mivel nemrég a müller üzletbe, az ecsetek közé behoztak pár újabb fajta ecsetet, így megvásároltam a lapos, tömör alapozó ecsetet, és a púderecsetet is, mondván az utóbbi jó lesz pirosításra. Nem is tudom hogy nem vettem észre a boltba, de az arcomon nagyon szúrnak a fehér szálak. Használhatatlan. (Egyébként a másik, amit említettem, a lapos, tömör alapozó ecset elfogadható, mert puha, bár picit nehézkes vele dolgozni, mert elég kicsi a feje; A "glamour napos" bejegyzésnél látható is az ecset!).



Labello Classic

Eleinte úgy éreztem, hogy hidratálja a szám, és hogy nem kell minden fél órában kenegetni, viszont idővel megszokta a szám, és minden 10 perc után kenni kellett. Semmit nem ér. Elhasználom,  de szomorú, hogy ilyen reakciókat vált ki, hiszen nem olcsó!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése