2015. január 8., csütörtök

♥ STM Ipad Mini Tok ♥

Karácsonyra kaptam még egy tokot az Apple Ipad Minimre, és most erről a tokról szeretnék nektek írni. Biztos felmerülhet, hogy ez csak egy tok..., de ez nem csak egy tok, ez egy olyan tok, amiről álmodtam. A stylebolt.hu weboldalról rendeltük a párommal, akciósan, 4980 FT-al, feltételezem azért, mert narancssárga. De nem bánom, mert tényleg nagyon megszerettem első látásra. A színe meg szerintem tök menő. Úgysincs narancssárga kütyüm. A szállítási díj még az akciós árhoz felszámolták, tehát az olyan 990 FT körüli lehetett. A szállítás problémamentesen zajlott. Hál istennek, hogy eddig minden online rendelt árum úgy érkezett meg, hogy semmi probléma nem volt a rendelt áruval. A tok ára egyébként 9980 FT. 

Az egész tokban az tetszik a legjobban, hogy az Ipadot ki és be tudja kapcsolni a mágneses fedlapja miatt. Tehát nem kell folyton nyomkodni a gombot, hanem ha kinyitjuk akkor feloldódik az ipad, ha lezárjuk, akkor meg lezáródik az ipad. Ez megvédi az ipadet is a karcolásoktól. Bár mi rakattunk rá fóliát, mégis plusz pontot jelent, hogy nem karcolhatja fel a fóliát se.  A tok különleges, gumírozott műanyagból készült. A hátlapi támasztók segítségével nézhetünk filmeket, kényelmesen gépelhetünk, írhatunk e-maileket, szóval tök szuper.

Én nagyon szeretem ezt a tokot, és úgy gondolom, hogy az STM az egy nagyszerű márka. Elégedett vagyok , és nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek a tokjaikat. 

A bejegyzés végére beágyaztam egy videót, ahol megnézhetitek, hogy pontosan mit is tud ez a tok.