2015. január 7., szerda

Mini Haul

Sziasztok ! A mai napon vásároltam egy kicsit, a vásárolt termékeket szeretném bemutatni. A rossmannban mindössze 300 FT-ot fizettem, de fogalmam sincs hogyan, hiszen nem volt leértékelve a Blistex ajakápoló, és 500 FT volt kiírva, a Cynex pedig 170 FT-ba került. Nagy rejtély, de nagyon örültem neki, hogy csak ennyit  fizettem. A cynex ajakápoló vaníliás, a másikat még nem próbáltam, de a cynex egész jó.  Sajnos mostanában egyre gyakran nyúlok mellé az ajakápolókkal, úgyhogy azért is újítottam be, remélem, hogy ezekkel nem nyúlok mellé.

Blistex ajakápoló:
A Blistex Classic Lip Protector ajakvédő egész évben megóvja ajkait a kikszáradástól és kellemes, puha érzést nyújt. Gazdag formulája E vitamint, Aloe Verát és Kamillát tartalmaz, ezáltal selymessé teszi és teljesen befedi az ajkakat. A klaszikus ajakápoló kiszerelésben rendkívül kedvező áron kapható termék! Kiváló védelmet nyújt a nap káros sugarai ellen (SPF 10).


A DM üzletben most le vannak értékelve a karácsonyi szettek, tehát rengeteg mindenhez olcsón tudunk hozzá jutni. Én az Axe női csomagot vásároltam meg 1790 Ft-ért. Most megéri bármelyik csomagot megvásárolni, hiszen tényleg nagyon sok mindenhez juthatunk hozzá egészen olcsón! A L'oréal hidratáló krém pedig csak úgy megtetszett. Akciósan 3500 FT-ért vásároltam meg. Még régebben sokat olvastam erről a hidratáló krémről. Kíváncsian várom milyen lesz. 

 L'oréal Skin Perfection:
Bőroptimalizáló hidratáló krém, 18-35 éves kor között ajánlott a tökéletesített bőr ápolására. Finomabbá teszi a pórusokat, a bőr textúráját és puha bőrérzetet ad. Javítja a bőr minőségét. 

 A 20-as évek közepén a bőr még fiatal, de gyakran nem tökéletes. A stressz, az életmód és a fáradtság szabálytalanságokat eredményezhet, a bőrön egyenetlenségek, kivörösödés, kitágult pórusok és egyenetlen textúra alakulhat ki. 

A bőroptimalizáló hidratáló krém láthatóan javítja a bőr minőségét. PERLINE-P-t tartalmaz, 3 tökéletesítő hatóanyag vegyületét azért, hogy optimálissá tegyék a bőrfelszínen a bőrminőség három dimenzióját a pórusokat, a bőr textúráját és a bőr tónusát. 

Látható eredmények: Egy perc múlva a bőr hidratált, különösen puha és egyenletes lesz. Egy hét múlva a pórsuok finomabbnak hatnak. Egy hónap múlva a bőrkép egységesebbnek hat. Bőre minősége javul, tökéletesebb lesz. 

Olajmentes, nem komedogén, tehát nem járul hozzá a pattanások kialakulásához. 

 Minden bőrtípus ápolására alkalmas. Hatás: Tökéletesített bőr és 24 órás hidtratáltság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése