2015. január 17., szombat

✦ Mindennapi sminktermékeim ✦


A most következendő bejegyzésben megszeretném mutatni nektek azokat a termékeket, amelyeket minden egyes nap használok.




A munkába egy pici smink sosem árt, persze csak mértékkel. Most azokat a termékeket szeretném megmutatni, amiket elengedhetetlennek tartok, és mindennap használom őket. Természetesen a mindennapi ecsetjeimet is megmutatom!

Catrice colour correcting
Imádom ezt a púdert, kiválóan mattít, és természetes vele a hatás.

Astor skinmatch pirosító
Nagyon természetes, üde, és sosem lehet vele mellélőni.

yves rocher alapozó
A jelenlegi kedvenc alapozóm. Nagyon természetes a végeredménye, könnyed, és kiválóan alkalmazkodik a bőrömhöz. 

l'oréal korrektor
Ha bármiféle pattanást, vagy bőrhibát szeretnék eltüntetni mindig ehhez a stift-es korrektorhoz nyúlok. Nagyszerű a fedése, könnyen kenhető, nekem abszolút jobban tetszik, mint a Catrice camouflage korrektorja.

Essence korrektor / Astor korrektor
Hamarosan elfogy az Astor folyékony korrektorom, amit a szemem alá, a sötét karikákra szoktam kenni, és ahelyett fogom használni majd az Essence folyékony korrektorját.

Essence szemöldökceruza
Elengedhetetlennek tartom a szemöldök formázását, tehát én az essence szemöldökceruzájával szoktam a szemöldököm formázni. Én jobban szeretem a ceruzás verziót, mint a por verziót. 


Ecsetek, amiket mindennap használok:

Sigma F82 ecset
Alapozó felvitelére használom. Nagyon gyorsan, precízen, és könnyen tudom vele az alapozót szét kenni az arcomon. 

Real Techniques detailer ecset
Az apróbb bőrhibákra alkalmazom. A picisége miatt mindenhová odaférkőzök vele az arcomon.

Real Techniques pointed foundation ecset
Ezt az ecsetet a folyékony korrektorok eldolgozására használom. Elméletileg alapozó ecset, de alapozáshoz túl kicsinek tartom, így befogtam korrektor ecsetnek, annak tökéletes.

Real Techniques blush ecset
A pirosításhoz nagyszerű ez az ecset! Könnyedén tudom vele eldolgozni a pirosítót, és nagyon puha!

Rossmann For you beauty  ecset
A rossmannban lehet megvásárolni ezt az ecsetet, púderozáshoz tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése