2015. január 28., szerda

♡ Januári kedvencek ♡


A most következendő bejegyzésben a januári kedvenceimet szeretném megmutatni nektek!




Számomra a januári hónap nagyon gyorsan eltelt. Szinte még csak most volt Karácsony és Szilveszter, és már el is telt a januári hónap, kezdődhet a február. Most is összeszedtem a hónap kedvencei termékeit, lássuk is mik voltak a kedvenceim:

Ebelin peeling

Imádtam ezt a peelinget, mert nagyon kíméletes az arcommal, és kellemes vele masszírozni. A DM-ből vásárolható meg, igazán jó vétel volt számomra, azóta egyet sem láttam belőle.  Ide kattintva bővebben olvashatsz erről a termékről


Ipad Mini

Nagyon nagyon nagy szerelem, és kedvenc az apple ipad mini készülékem. Nagyon gyors, és megbízható! Szeretem nagyon! Ebbe írom a gondolataimat, bonyolítom le a levelezéseket, abszolút jó mindenre! Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire remek készülék lesz ez!


SMT Ipad Mini Tok

Az Ipad Minim mellett még a kedvencem volt ez az STM ipad minire kifejlesztett tok is! Imádom, hogy végre van egy olyan tokom is, amibe pontosan belefér a tabletem, és ráadásul a tok ki-be tudja kapcsolni a készüléket, ami miatt abszolút kedvenc! Imádom a bordázott felületét, jó és kényelmes tartani. Ide kattintva bővebben olvashatsz erről a termékről


Kallos - Honey méz balzsam

Puha, selymes, fényes, egészséges lesz tőle a hajam, imádom ezt a balzsamot! Gyönyörű fényt ad a hajamnak, és természetes méz található benne. Eleinte féltem, hogy mézet kenek a hajamra, és majd csupa ragacs leszek tőle, de nem! Abszolút pozitívan csalódtam benne!


Women Secret - Dreams

Imádtam a januári hónapban ezt a parfümöt. Nagyon édes, kellemes illatról van szó. Sajnos nem annyira tartós, mint a többi parfümöm, de ettől eltekintve nagyon szeretem! Ide kattintva bővebben olvashatsz erről a termékről


Guess - Guess parfüm

Sokat gondolkoztam arról, hogy beletegyem-e a kedvencekbe, de nem kérdéses, annyira jó ez az illat, hogy egyértelmű, hogy itt van! Tehát a Women Secret parfüm mellett még a Guess parfümöm is kedvencemmé vált! Ez egy édes, virágos, nőies illat. Mivel én imádom a virágos illatokat így nekem nem sok. Az iparfümérián rendelte meg a barátom Karácsonyra, és azóta imádom ezt a parfümöt! 


Müller kozmetikai tükör

Imádom, hogy végre úgy tudok szépítkezni, hogy van egy álló tükör előttem, és mindent látok benne. Egyszóval, igen-igen, egyértelműen kedvenc volt ez a kis tükröcske! 


BH Cosmetics ecsetkészlet

Álom ez az ecsetkészlet, olyan puha, és könnyedén fel lehet vinni vele bármit az arcra. A lehető legjobb választás volt számomra ez az ecsetkészlet! Nagyon szépen lehet vele dolgozni!  Ide kattintva bővebben olvashatsz erről a termékről


Himalaya kakaós ajakápoló

Mostanában rengeteg ajakápolót vásároltam, és azok közül is a Himalaya kakaós ajakápolójával voltam a legjobban megelégedve! Elegendően hidratálta a szám, és nem hagyott maga után ragacsos, zsíros érzetet!


NYC kozmetikai hegyező

Már nagyon régóta megvan az NYC kozmetikai hegyezője, de valahogy a januári hónapban jöttem rá arra, hogy imádom! Nagyon szépen kihegyezi a szemceruzát, vagy szemöldökceruzát, nem töri a hegyét, és elegendően hegyesre hegyezhetőek ki!



Természetesen volt zenei kedvencem, lássuk is, hogy mik voltak azok:

Halott Pénz - Valami van a levegőben



 Calvin Harris - Outside ft. Ellie Goulding

 

Parov Stelar - All Night

 

David Guetta - Dangerous ft Sam Martin

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése