2015. január 22., csütörtök

☀ Internetes rendelésem! ☀


A hétvégén rendeltem a Kallos Cosmetics-től, a Schüssler-től, és az egeszsegplazabudapest weboldaltól! A rendelésem szerdán tudtam felvenni a Pick Pack Pont-ról, és most megszeretném mutatni nektek, hogy milyen termékeket rendeltem meg!



Kallos rendelésem:

Régóta vágytam már a Kallos szemöldökceruzájára & filcére, és pirósítójára, úgyhogy most végre az enyém! Egyébként a rendelésem mellé kaptam két termék mintát! Nagy meglepetés volt számomra, mert nem számította rá, de nagyon jól esett, hogy gondoltak ilyen kis apróságra!

Kallos szemöldökceruza szőkéknek való - 01 - 465 FT
Kallos szemöldök filc - szőkéknek való 01 - 680 FT
Kallos pirosító - 05-ös árnyalat - 600 FT
+ 2 db ajándék a Kallostól; LAB 35 - Kényeztető hajerősítő sampon, száraz, töredezett hajra. Illetve SENSE éjszakai krém termékminták.


Schüssler rendelés

A pórusaimra szerettem volna egy krémet, és a schüssler termékeiről csupa jót hallottam már, úgyhogy megrendeltem a 8.-as számú terméket. Összesen 10 darab termék rendelhető még ezenkívül, úgyhogy tényleg minden bőr hibára megtalálhatjuk a tökéletes hidratáló krémet.

Schüssler 8-as számú hidratáló krém, tág pórusokra. : 2050 FT


egeszsegplazabudapest rendelés:

Ezt a rendelést már nagyon vártam. Csupa jót hallottam a rózsa és narancsvízről, ezért már izgatott voltam mikor érkezik meg a rendelésem. Én tonizálásra fogom használni őket. A rózsa víztől puha, selymes lett a bőröm, tényleg csak ajánlani tudom, a narancsvízet még nem próbáltam. A sunfleur zsályás arcradírt még nem próbáltam, de ez is pórusos bőrre ajánlott!

SunFleur Zsályás arcradír; száraz érzékeny bőrre, tág pórusokra!: 680 FT


Chtoura rózsa víz: 666 FT
Chtaoura narancs víz: 684 FT


Nagyon elégedett vagyok a rendelésemmel, azt kaptam amit vártam, biztos lehetek, hogy újra fogok ezeknél a weblapoknál rendelni! Hamarosan bővebben leírom nektek, hogy melyik terméknek milyen a hatása!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése