2015. január 21., szerda

★ Haul ★


A most következendő bejegyzésben azokat a termékeket szeretném megmutatni nektek, amiket a tegnapi napon vásároltam. Többnyire a körömlakk mániám csillapítottam a Moyra körömlakkokkal.





A Maybelline szemöldökceruza akciósan 1649 FT-ba került a Rossmann üzletben. Én a sötét szőkéknek való szemöldökceruzát vásároltam meg. Nagyon krémes, viaszos szemöldökceruzáról van szó, viszont nagyon könnyen lehet vele dolgozni, és szép eredményt tudunk vele elérni.


A Müller üzletben vettem kettő illatgyertyát, 250 FT-ért, egy vanília, és egy meggy illatút. Lehetne intenzívebb is az illata, de ennyi pénzért nem volt drága.


A 100 FT-os üzletben új Moyra körömlakkokat tettek a polcra, úgyhogy le is csaptam ezekre a szép lakkokra. Tényleg nagyon szépek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése