2015. január 29., csütörtök

Haul bejegyzés


Az alábbi bejegyzésben azokat a termékeket mutatom meg nektek, amiket vásároltam a tegnapi nap folyamán!




Bőr tolltartó 3000 FT

Már nagyon régóta vágytam egy ilyen bőr tolltartóra, és végre találtam egy papírüzletben! Az ára picit húzós 3000 FT-ért, de nekem megérte, mert az idejét sem tudom már annak, hogy mióta szeretnék egy ilyet! Ez egy egyszerű műbőr tolltartó, fekete színnel, semmi csicsával, vagy feltűnőséggel! Tökéletes választás volt részemről! Összesen 10 DB toll fér bele, úgyhogy meglehet rendesen pakolni!


Signetta toll 395 FT

Még nyáron néztem ki magamnak ezeket a tollakat a Müllerben, 395 FT-ért, de úgy gondoltam, hogy nem éri meg megvenni, de most rávettem magam, és eldöntöttem, hogy kell nekem, ezért megvásároltam a Müllerben. Már csak a színük miatt is, mert engem felvidítanak, és picivel több kreativitás lesz bennem! Illetve azért is, mert most egy új életmódot szeretnék elkezdeni, ehhez szükséges a színes toll, a vidám, és kreativitást motiváló toll. Amúgy kékkel ír mindegyik, a félreértés elkerülése végett!


A Müllerben vásároltam még egy füzetet is, arra a célra amit már előbb említettem. Azonban ezzel a füzettel sem vagyok annyira megelégedve, mint amilyet valójában szerettem volna!


Maybelline korrektor 1800 FT

Ezt a Maybelline korrektort hetekig kerestem mire találtam a DM-ben, a 02-es natural beige árnyalatban! Ugyanis minden üzletben elfogyott, és hetekig jártam utána, de végre megvan, az enyém, bár 01-es nem volt, így ezt kellett megvennem, de szerencsére nem sötét! Kíváncsi vagyok, hogy fog teljesíteni!


Haj"gumi" 745 FT

Már nagyon sokat hallottam erről a hajgumiról, de eddig sosem szántam el magam, mert ahogy ránéz az ember úgy gondolja, hogy az összes haját kitépi, mert majd belegabalyodik, és majd csak a káosz lesz miatta, de nem! Tényleg nagyon jó hajgumiról van szó! A DM-ben 3 db került 500 FT-ba, és mivel tudtam, hogy a Müllerben többet adnak minimum annyi pénzért, ezért átmentem az üzletbe, és ott 10 DB került 745 FT-ba, ami még így is sok, de legalább reálisabb az ára, mint amit a DM-ben láttam! Nagyon jól megfogja a viszonylag vastag hajamat, és nem húzza ki a hajszálaim, úgyhogy teljes mértékben megvagyok elégedve vele! Állítólag ez a hajgumi nem roncsolja/töri a hajat, hát majd meglátjuk!


Olaz hidratáló krém 2090 FT

Hamarosan elfogy az olay hidratáló krémem, ezért megvásároltam (az olaz=olay ugyanaz!) a nagyobb kiszerelést, ami már 200 ML. Elégedett vagyok ezzel a hidratáló krémmel, mert gyorsan beszívódik, nem hagy ragacsos érzetet maga után, könnyed krém, és kellemes az illata!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése