2015. január 25., vasárnap

★ Haul bejegyzés ★


A hétvégén picit vásárolgattam a DM-ben, a KIK-ben, Tesco-ban és a LIDL-ben. Ezeket a szerzeményeket szeretném most nektek bemutatni!



KIK szerzemények:

A KIK üzletben egy eper illatú gyertyát, és kettő tároló dobozt hoztam el. A gyertyának fincsi eper puding illata van. 570 FT-ért vásároltam meg az üzletben!


Egy nagyobb és egy kisebb tárolódobozt is vásároltam. A nagyobb 830 FT-ba került, a kisebb 430 FT-ba, én a sminkeim tárolására vásároltam őket!



LIDL szerzemény:

A LIDL üzletben 400 FT-ért vásároltam meg egy A5ös spirál füzetet. Nagyon régóta szerettem volna már egy ilyen füzetet, és ez a rózsa minta valami csodálatos.


DM szerzemény:

A DM-ben a kiárusítási részlegen fedeztem fel a got2b fény spray-ét, ami olyan 1500 FT -ról volt leakciózva 750 FT-ra.


TESCO szerzemény:

A tescoban találtam rá erre a nagyon szép, orgona illatú gyertyája. A kiszerelése nagyon tetszik, és az illata is nagyon jó! 1090 FT-ért vásároltam meg! Mindenkinek ajánlom, mert tényleg nagyon jó orgona illata van. Az ára elég borsos, de annyira megtetszett ez az illat, hogy nem hagyhattam ott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése