2015. január 18., vasárnap

✿ Ebelin ecsettisztító folyadék ✿


A most következendő bejegyzésben az ebelin ecsettisztító folyadékot szeretném nektek bemutatni!

A DM-ben 1199 FT-ért jutottam hozzá ehhez az ecsettisztító folyadékhoz. Ez egy 100 ML-es kiszerelés, amit nem mondanék olyan túlzottan soknak, de szerencsére használatakor elég belőle egy kevés. Nem teljesen vagyok megelégedve ezzel a termékkel, de lássuk is hogy miért. Először is az illata, vagy inkább szaga, nagyon büdös, elég intenzív szóval nem kellemes. Az ecsetek tisztítása nálam úgy történik, hogy fújok ebből az ecsettisztítóból egy keveset egy papírtörlőre, majd elkezdem törölgetni az ecsetet a papírtörlőn. Sajnos nem hozza ki az összes festéket az ecsetből, emiatt ezt a folyamatot még kétszer megismétlem mire tényleg elfogadhatóan "tiszta"  lesz az ecset. Mély tisztításra nem ajánlom, ugyanis sajnos jócskán marad az ecsetbe festék, de egy gyors tisztításra annál inkább javaslom. Azt még meg kell említsem, hogy amikor az ecsettisztító folyamatot befejeztük, és az ecset is megszárad az ecset szőreit megfogja az a bűz, amit előbb is már említettem. Megszokható ez az illat, de engem kifejezetten zavar. Elhasználom, mert nem olyan rossz, és amikor lusta vagyok kimosni az ecseteket, akkor tökéletes alternatíva ez a módszer is. Újravenni nem hinném, hogy újraveszem, mert nem vagyok teljesen elégedett vele, mint ahogy már fentebb említettem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése