2015. január 14., szerda

✿ DM - Douglas Haul ✿


Végre a DM-be is behozták a DM legújabb ebelin kozmetikai termékeit. A most következendő bejegyzésben azokat a termékeket szeretném most bemutatni, amit újonnan vásároltam a DM-ben. 




Ebelin Sminktojás - 1499 FT

Már nagyon régóta szeretnék egy "sminktojást", és már ki is néztem a Real Techniques sminkszivacsát, azonban azt az Internetről kellene rendelnem, ezért mindig halogattam. A mai napon kellemes meglepetés volt, hogy már nem csak Bécsben, hanem nálunk is kapható ez a cukiság rózsaszín színben. Én azonnal bele is tettem a kosaramba, mert tényleg nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy milyen. 

"Optimális a smink/alapozó professzionális felviteléhez az egyenletes színért."


Ebelin kozmetikai ecsettisztító folyadék - 1199 FT

Nekem már van ecsettisztító szappanom, de úgy gondoltam, ha már kapható ecsettisztító folyadék, akkor miért is ne vásároljam meg, hiszen van pár alkalom, amikor nem akarom mélyen megtisztítani az ecseteimet, hanem csak egy gyors ecsetmosásra van szükségem, erre pedig jól jön az ebelin ecsettisztító folyadékja. 

"Eltávolítja az ecsetszálakról a kozmetikai maradványokat."


Ebelin peeling - 799 FT

Szintén, régóta szeretnék egy peeling-et, vagy magyarul arcradír - és masszázspárnát. Iszonyú jó minősége van ennek az ebelin peeling-nek. Nagyon puha, kellemes vele masszírozni, rendkívül egyszerű a használata. Nagyon megörültem, amikor megláttam a DM-ben. Valószínűleg veszek még egyet, mert szerintem nagyszerű célt fog szolgálni az ecsetek tisztításánál is. Remek, hogy ennyire multifunkcionális. Zseniális!

"A professzionális párnák, finom, radírozó hatású kis szárszálai segítségével gyengéden távolítják el az elhalt hámsejtek."


Balea száraz sampon - 700 FT

Mivel hamarosan elfogy a Dove száraz samponom, úgy gondoltam veszek egy újabbat, így a Balea száraz samponjára esett a választásom, mert 700 FT-ért ez volt a legolcsóbb.

"Szárazsampon spray, mely megszünteti a szagokat, a hajat illatossá, frissé varázsolja."


Himalaya Maszk  - 1112 FT (eredeti ára: 1390 FT)

A Douglas üzletben most mindenre 20% akció volt, úgyhogy megvásároltam a régóta áhított himalaya maszkot, így 1112 FT-ért juthattam hozzá. Mindenféle jót hallottam már erről a termékről, úgyhogy kíváncsian várom. 

"Mélytisztító arcpakolás, mely szabályozza a faggyútermelődést és kitisztítja az eltömődött pórusokat. Használatával megelőzhető a pattanások kialakulása."


Moyra lakk - 500 FT

A közös képről lemaradt, de mindenképpen megszerettem volna nektek mutatni a 100 FT-os üzletben vásárolt Moyra lakkomat, amit 500 FT-ért vettem. Ez a 321-es árnyalatú, Paris nevezetű lakk. Az első moyra lakkom, és nem is az utolsó!