2015. január 11., vasárnap

♥ BH Cosmetics Sculpt and Blend ecsetkészlet ♥


A most következő bejegyzésben az imádott BH Cosmetics ecsetkészletemről lesz szó.




Ezt az ecsetkészletet Mikulásra kaptam, és a PinkPanda weboldalról lett megrendelve 9000 FT körüli értékben. Az ecsetkészletben összesen 10 db ecset található. Mind egytől-egyig nagyon puhák, tömöttek, és jó minőségűek. Már régóta vágyok a Sigma hasonló ecsetkészletére, de annyi pénzt soha sem adnék ki ecsetkészletre. Amikor megláttam a PinkPanda honlapján, hogy rendelhető a BH Cosmetics-től ilyen ecsetkészlet azonnal eldöntöttem, hogy nekem kell, és szükségem van rájuk! Tudtam, hogy nem fogok bakot lőni, mert ahogy olvashattátok a blogomon, van már egy ecsetkészletem a márkától, és nagyon megvagyok velük elégedve. Egy szó mint száz: Nem bántam meg, és nagyon szeretem őket! 


Íme az ecsetek:
1. vágott fejű kontúrozó ecset
2. ferde végű pirosító és bronzosító ecset
3. kúp alakú ecset, amellyel nehezen elérhető helyekre vihető fel az alapozó
4. lapos fejű ecset, amely alapozásra  kiváló 
5. kerek fejű kabuki ecsettel könnyedén dolgozható el por állagú termék.
6. Kontúr ecset
7. korrektor ecset, nehezen elérhető helyekre
8. korrektor ecset
9. korrektor ecset
10. Szemhéjpúder és szemhéjalap eloszlatására alkalmas



Tökéletesek a mindennapokra, professzionálisak, és egy remek ecsetkészletet kapunk, bár az ára picikét húzós, mégis megéri beruházni rájuk, mert hosszútávon kifizetődő. Kimerem jelenteni, hogy a legjobb ecsetkészletem.  Mindenkinek tudom ajánlani, aki szuper ecsetkészletet szeretne!