2014. december 30., kedd

☆ Újabb szerzeményeim ☆

Picit újítottam a hajápolási termékeimen, így beszereztem "pár" - többnyire - Kallos termékeket, fodrászkellékesből, és 100 FT-os üzletből. Persze zsákmányoltam néhány más jó dolgot is a rossmannból. Ezeket mutatom most meg nektek!

A 100 FT-os üzletből vásároltam meg a kallos balzsamot, latte hajpakolást, és méz balzsamot.

Kallos Professzionális hajápoló balzsam 499 FT

"Kallos hajápoló balzsam száraz, töredezett hajra való. Használatával a haj  selymesen lágy, könnyen kifésülhető lesz. "

Kíváncsi vagyok erre a balzsamra, remélem, hogy olyan jó lesz, mint a többi kallos termék.


Kallos Latte hajpakolás 299 FT

"Kallos Latte hajpakoló krém tejprotein kivonattal. Ápoló tejprotein tartalmának köszönhetően a haj fényes és puha lesz. "

Sok jót hallottam már erről a pakolásról, és a zöld keratinos hajpakolást használtam már, azzal pedig teljes mértékben elégedett voltam, úgyhogy kíváncsi vagyok erre is. 300 FT-ért pedig nem volt drága.


Méz balzsam 599 FT

"A méz tartalom elősegíti a haj ápolását, kondicionálását, selymessé és ragyogóvá teszi azt."

Már régóta kiszeretném próbálni ezt a mézes balzsamot, kíváncsi vagyok, hogy fog beválni. 


A Rossmann üzletben vásároltam az arckefét, és a rimmel körömlakkot akciósan.

For your beauty arckefe 799 FT

Úgy hallottam, hogy arckefével hatékonyabb az arclemosás. Kíváncsi vagyok rá.


Rimmel körömlakk akciósan 399 FT

 Akciósan jutottam hozzá ehhez a rimmel körömlakkhoz. Teljes mértékben boldog vagyok, mert ez az első olyan akciós körömlakkom, aminek még a színe is tetszik. 400 FT-ért kár lett volna ott hagyni. Ez a 009-es candyfloss cutie árnyalatú!


A fodrász kellékesben vásároltam a kallos latte serical pakolást.

Kallos Latte serical 960 FT

"A tejproteinnek köszönhetően a krém kiválóan alkalmas mindenféle hajtípus ápolására. A hajat fénylővé és puhává teszi. Különösen az igénybevett haj ápolására ajánlott. "

Ezt a hajpakolást már régóta keresem, és most végre az enyém. Alig várjam, hogy kipróbálhassam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése