2014. december 3., szerda

☆ Rossmann - DM - Haul ☆

Picikét vásárolgattam tegnap, és úgy gondoltam, hogy megmutatom nektek, hogy mit is. Csupa olyan dolgok, amit szerettem volna már régóta, vagy vágytam rá. Legfőképpen most a DM-ben, és a Rossmannban vásároltam. Nézzük is, hogy mit!

Alverde testvajak - 900 FT

Mivel úgy tűnik, hogy lemondhatok a The Body Shop Karácsonyi Limitált kiadásáról, úgy döntöttem, hogy megveszem a DM-ben ezt a három db-os testvajat az Alverdétől. Nem éppen ilyenre számítottam, a kettő illatból csak 1 tetszik, de elhasználom. Felkenve nem tudom, hogy milyen az illatuk, a tégelybe beleszagolva, nagyon édes, intenzív illat.


Dove szárazsampon - 1600 FT

Már elég régóta akarok száraz sampont, és a tony guy számomra elég drága 2800 FT-ért, ezért a Dove száraz samponjára esett a választásom, szintén a DM-ből. A száraz sampon megkönnyíti, felgyorsítja a lusták életét! Mindenképpen emiatt szereztem be! 


Essence Road Trip akció a rossmannban!

Óriási meglepetés volt, amikor a Rossmann-ban megláttam ezt a kis szettecskét, olvastam más blogokon, hogy az Essence Road Trip egyes termékeire akció van, de úgy voltam vele, hogy nálunk biztosan nincs, mert ahová én járok Rossmann ott sajnos mindig mindent kifosztanak, és a másik rossmanba (igen kettő van nálunk) nem szoktam járni, és úgy voltam vele, hogy már úgysincs, emiatt muszáj voltam lemondani róla, de most bementem, abba a kis üzletbe és nagy örömömre volt az Essence Road Trip kollekcióból pár darab. Így elhoztam az utazó kis ecset szettet, ajak balzsamot, és a száraz sampont, a többi úgy különösebben nem érdekelt.

Essence ecsetkészlet - 680 FT



Essence ajakbalzsam 500 FT


Essence száraz sampon: 500 FT


Palmolive tusfürdőhöz ajándék manikűr szett! - ingyen

A Palmolive tusfürdő vagy folyékony szappan mellé ilyen cuki, csajos manikűr szett járt a rossmannban! Teljesen beleszerettem, utazáshoz kiváló választás lesz! 



Rival De Loop Young szemöldökceruza - 300 FT

A Rival De Loop Young márka termékeire 25% kedvezmény volt a rossmannban, most csak egy szemöldökceruzát hoztam el 300 FT-ért, közép szőke árnyalatban, hiszen ezekből sosem elég! Ennyi pénzért pedig abszolút jó!


KÖVESS:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése