2014. december 8., hétfő

❄️ Mikulás ❄️ Ajándékok ♥ Boldog Mikit ♥

Az édességeken kívül kaptam pár beauty dolgot is Mikulásra, úgyhogy azokat mutatom meg elsősorban. A Szerelmem Mikulása nagyon jó fej volt most velem, mert csupa jó ajándékokat kaptam tőle. Régóta vágyakoztam már ezekre, úgyhogy most végre megvannak.


BH Cosmetics 10 DB-os ecsetkészlet

ÚRisten, nagyon régóta vágytam már ilyen ecsetkészletre, és most megvan!! ÁÁ!! És mindössze 9000 FT körül volt! ÁÁÁ!! Nagyon örülök neki!

Ez a 10 DB ecset egy műanyag tasakban érkezik meg, ami elég gagyi, és olcsó hatást kelt. Bár aki ilyen ecsetkészletet vásárol az számítson rá, hogy kell valami tartót is vásárolni hozzá, mert így elég tréé! Az enyém például már néhány helyen elrepedezett, de igazából nem a tartója a lényeg, hanem ez a 10 DB ecset! Az ecsetek nagyon puhák, szépek, pontosan ilyet akartam!! Most sem csalódtam a BH Cosmeticsben, mert nagyon professzionálisak az ecsetek!

Bámulatos ez az ecsetkészlet! Ennél szebbeket nem is kívánhattam volna! Ilyen ecsetkészlete például a Sigmának van, ami több tízezer forintba kerül, annyi pénzt nem adtam volna ki ecsetkészletre, szóval ennek a hasonló ecsetkészletnek nagyon örülök! Még nem próbáltam ki, de már nagyon- nagyon várom! Szerintem minden lánynak szüksége van egy ilyen ecsetkészletre, ez annyira jó! Órákat tudnék zengeni róluk, de majd a blogon egy külön bejegyzésben lesz róluk szó!


Én egy ilyen üvegpohárba tettem bele az ecseteket, amit a tescoban, 250 FT-ért vásároltunk:


Az ecsetkészleten kívül kaptam még a Tally Weijl-ből, egy kardigánt, és a new yorkerből egy felsőt! Én pontosan ilyeneket szerettem volna, úgyhogy örülök nekik nagyon!! Mostanában rettentően rá vagyok kattanva a szürke,fehér, fekete színekre, meg is látszik az eddig vett ruhadarabjaimon, de nincs mit tenni, ezek tetszenek.

tally weijl kardigán: - 4995 FT, ez a felső akciós volt 6995 FT-ról.


new yorker felső: - 4990 FT


Versace Bright Crystal

A Rossmannba a Versace 30 ML-es parfümökre remek akció volt, úgyhogy megleptem magam vele Mikulásra. Nagyon könnyed, virágos, kellemes illata van, és ez volt az utolsó darab, úgyhogy szerencsés is vagyok. Nagyon tetszik ez az illat, nagyon kifinomult, nőies illatről van szó. A kinézete pedig egyszerűen gyönyörű!


Nagyon-nagyon örülök az ajándékaimnak, pontosan ezeket szerettem volna! 


KÖVESS:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése