2014. december 23., kedd

✿ Decemberi kedvencek ✿

Hamarosan vége a decemberi hónapnak, és kezdetét veszi egy újabb év, újabb reményekkel! Nos most is összegyűjtöttem a legtöbbször használt termékeimet, és kedvenceimet. Mindenképpen Karácsony előtt szerettem volna megosztani veletek, hamarosan jön a karácsonyi ajándékaim című bejegyzés is. Addig is Kellemes ünnepeket, Boldog Karácsonyt, és ne egyetek sokat! Íme a Decemberi kedvenceim:

Catrice Mattító Púder

A Kedvenc mattítosító púderem a Bourjois healthy mix púdere, de mivel télen mindig kifehéredem szükségem volt egy olyan púderre, ami nem túl sötét az arcomon, emiatt megvásároltam először a Catrice kompakt púderét, ami sajnos nem volt elég, [értsd: hamar kifénylett tőle az arcom] így megvásároltam a correcting mattifying púdert is, ami elég hamar belopta magát a szívembe. Nagyon jól mattit, és nem kelti azt a hatást, hogy "van valami az arcomon". A termék vásárlásánál egyből felkeltette érdeklődésemet a különlegessége. Ez a graffiti mintázat szerintem nagyon csábító; de most kicsit a színekről is;  a rózsaszín felfrissíti fáradt bőrt, a lila ragyogást ad a fakó bőrnek, a zöld semlegesíti a bőrpírt és a bézs pedig támogatja a bőr természetes tónusát. Nem mondom, hogy átvette a Bourjois púder méltó helyét, de szerethető kis púder ez is. A púder ára olyan 1400 FT körül mozog!



Astor Pirosító

Ezt a pirosítót annyian lehúzzák, pedig szerintem gyönyörűen tud mutatni. Az én hó fehér arcomnak pedig kimondottan jól áll. Életem legjobb pirosítója! Esküszöm, ha elfogy veszek egy újabbat, mert meseszerű! Nagy hiba lett volna kihagyni a decemberi kedvencek bejegyzésből! De lássuk is, hogy miért szeretem ennyire. Természetes, és üde hatást lehet vele elérni. Nincs vele bohóc effektus, és szépen illeszkedik a bőrünkhöz. Pont annyi színt ad az arcnak amennyit kell, és nem túl sokat. Imádom egyszerűen, imádom! Nekem a 02-es, peachy coral árnyalat van meg. A pirosító tartalmaz egy világosabb matt barackosabb színt, a középső picit  csillámosabb, korallosabb szín, de az arcon szinte elvész ez a kis csillogás, mert annyira természetes. A harmadik szín szintén matt, barackos korallos szín. Igazából fogalmam sincs, hogy a Real Techniques pirosító ecsetem miatt szeretem ennyire, vagy egyszerűen ennyire jó ez a pirosító. Mindenesetre nagyon szeretem! A pirosító alatt egy kis tükör, és egy kis ecset is található! Ára 3000 FT.


Nivea Primer

Eleinte nem szerettem a nivea primerjét, mert mindig lepergett az arcomról, de talán az állaga változott meg, vagy én viszek fel kevesebbet, vagy jobban eldolgozom, nem tudom, de nagyon megszerettem, és azóta se pereg. Kellemes használni. Reggel a hűsítő érzése miatt szeretem. Puhává varázsolja az arcomat, nagyon könnyedén tudom eldolgozni az alapozót, és pillanatok alatt beszívódik, szerintem ennél nem is kell több. Nagyon örülök, hogy megszerettem, mert hónapokig magányosan állt a szekrényem polcán! Igazi felfrissülés reggelente az arcomnak!


Bioderma Micellás Víz

A micella fesztivál keretein belül vásároltam meg 5000 FT-ért két darab Bioderma micellás vízet, eleinte sokalltam az árát, és nem igazán tudtam, hogy megéri-e nekem, hiszen azelőtt nem használtam Biodermát, hanem a L'oreál micellás víze volt a kedvencem, emiatt tartottam, hogy lehet kihoz majd egy csomó patit, vagy irritálja majd a bőröm.. Szerencsére nem, és nagyon szeretem! Most már utólag nem bánom, hogy megvásároltam, és ráadásul utánpótlásom is van belőle! Gyorsan leszedi a sminkemet, hibátlanul, és maradéktalanul lehoz mindent. Nem szárítja ki az arcom, nem olajos, és gyönyörűen tisztítja a bőrt. Én is beálltam a sorba, kijelenthetem a legjobb micellás víz! Bocsi L'oreál!


Dove Éjszakai Krém Hajra

Azaz igazság, hogy nem gondoltam volna, hogy ez a termék kedvencem lesz, mert amikor megvásároltam a DM-ben a kiárusítás részlegen, utána olvastam és rengetegen írták, hogy nem való semmire, és csalódást okozott a termék. Azonban én már első használat után felfedeztem, hogy mennyire egészséges tőle a hajam. Elég sok terméket használok a hajamra, emiatt nem igazán tudom megmondani, hogy pontosan melyik termék tette meg a legnagyobb lépéseket a hajam javulása érdekében, de úgy gondolom a dove éjszakai krémje is sokat segített. A termék azt igéri, hogy segít visszajuttatni haja egy hónap alatt elvesztett fehérje tartalmát egy éjszaka alatt. A Fibre Active molekulák mélyen a károsodott hajba hatolnak, hogy pótolják a létfontosságú fehérjéket és erősítsék a hajat. Az állaga krémes, így a haj gyorsan beszívja, és nem hagy zsíros érzetet. Amikor használom akkor olyan egészségesebb, szebb a hajam végei. Én szeretem!


Gliss Kur Spray

Ettől a terméktől nagyon szép, fényes, selymes lesz a hajam. Nem nehezíti el a hajat, és könnyen kezelhetővé válik. Én száraz hajra szoktam fújni, ezt találom a legegyszerűbb megoldásnak, és amit a legjobban szeretek benne, hogy nem válik ragacsossá a hajam, vagy nehézzé! Egyértelmű volt, hogy bekerül a kedvenc termékeim közé!


Dove szárazsampon

Rengetegszer mentette már meg a hajam ez a kis száraz sampon! Életem első száraz samponja, igazából lehetne jobb is, de 1700 FT-ért teljesen korrekt terméket kapunk. Az első használatnál nehezen szívta fel a hajamból a zsírt, de a második- harmadik használatnál 2-3 perc alatt, eleinte nem is értettem, de teszi a dolgát, ami figyelemre méltó. Ezzel a termékkel akár 2 napig is eltudom tolni a hajmosást. Mindenképpen kedvenc volt a decemberi hónapban. 


Christina Aguilera Red Sin

A parfüm, amit egész életemben szeretni fogok. Ez az az illat, ami mindig ott kell legyen a szekrényem polcain, akárhány parfüm csücsül mellette, mert ez lesz az, amihez, ha hozzányúlok, mindig szeretni fogom, és nem túl sok számomra. Már régóta használom, és mostanra alakult ki bennem, hogy ősszel jobban szeretem használni, mintha őszies, karácsonyváró illat volna. Nagyon szeretem!


Kedvenc film:

A decemberi hónapban újra megnéztem az Útvesztő című filmet, és ismét bekerült a decemberi kedvencek közé. Bocs srácok, túl jók vagytok.


A kedvencekhez sorolnám még "Az öt legenda" című filmet is. Igazi Karácsonyváró film volt!


Kedvenc zene:
Redfloo -  New Thang



Selena Gomez - My Dilemma 2.0



G-Eazy - Almost Famous

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése