2014. november 24., hétfő

☆ Rossmann - DM Haul ☆ - Astor pirosító ♡


Mint ahogy említettem a Rival De Loop bejegyzésben, a márka termékein kívül beszereztem még pár terméket a rossmannban és a DM-ben..

Freeman pakolás

A Rossmannban a Freeman agyag pakolását vásároltam még meg, mert már nagyon régóta keresem Őt, de sehol sem találtam. Nagyon örülök, hogy végre megvan! Ez egy avokádós és zabkásás agyagos arcpakolás. Még nem próbáltam ki, kíváncsi vagyok, hogy hogyan teljesít. 150 ML-t kapunk 1700 FT-ért. Ebből egyébként több féle is volt az üzletben, de én már úgy mentem, hogy ezt szeretném megvásárolni, úgyhogy ezt is vásároltam meg.


Manna szappan

A DM-ben is vásárolhatóak már a Manna Szappanok, Jeeeeeee! Ennek a hírnek nagyon örültem, amikor megláttam a DM facebook oldalán, hogy már náluk is kaphatóak! Nagyon régóta kiakarom próbálni a manna szappanokat, de még nem volt lehetőségem rá. ; Az üzletben 3 féle Manna szappan közül válogathatunk; aloe vera&citromfű, dolce vita, és az éden szappan közül. Én illat alapján döntöttem, és az aloe vera & citromfűt választottam, mert talán ennek volt a legjobb illata. Biztos, hogy a másik kettőt is kifogom próbálni, ha beválik. Az ára 1470 FT volt. A dolce vita 1140 FT !


Astor pirosító 

Teljes szerelem! Nem éreztem még ilyet pirosító iránt, de ez most nagyon-nagyon tetszik. Igazából gondolkodás nélkül vásároltam meg, annyira megtetszett, hogy úgy voltam vele, ezzel biztos nem lőhetek mellé, és igazam is volt. Tényleg nagyon jó.. Olyan természetes, üde.. Szép hatást lehet vele elérni, és nincs vele bohóc effektus. A legeslegjobb pirosítóm! A 02-es, peachy coral árnyalatút vásároltam meg. Igazából már csak ez az 1 db volt, nem igazán néztem, hogy ezen kívül van -e még másmilyen. Már csak itthon értesültem arról, hogy még ezenkívül kettő féle kapható. A barnás árnyalatú, azt hiszem bronzosító volt, azt láttam, de a skin match pirosítóból már csak ez az 1 volt. Imádom. A kiszerelése is annyira gyöngyörű. A pirosító alatt egy kis tükör, és egy kis ecset is található! Sajnos a kép nem adja azt át, hogy mennyire gyönyörűséges! Ára 3000 FT.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése