2014. november 22., szombat

✦ Rival De Loop Young Haul ✦


Pár napja attól hangos az Internet, hogy végre hozzánk is eljutott a Rival De Loop állvány. Nos, én még nem hallottam a márkáról, de felkeltette a figyelmem, ugyanis pénztárca barát árakkal vannak feltüntetve a termékek. Rendkívül olcsó, és nem csoda, hogy mindenki a márkán csámcsog. A héten kíváncsiságból - vagy inkább nagy bánatomban - én is elmentem a rossmann üzletbe meglesni a márkát, és igen csak leblokkoltam az állvány előtt annyi szép termék volt, bár már sajnos jócskán kifosztották az állványt, de még így is sikerült néhány terméket elhoznom. Így utólag csak ronda dolgokat hoztam el, na jó nem, van pár szép, és jó termék is, de egy-kettőt megbántam. Bár ha a márka árát nézzük, akkor nincs okom bosszúságra! Egyébként a Rossmann a Young részét hozta be a márkának. Tehát kezdjük is el.

Rival De Loop korrektor paletta 600 FT

Mindig is akartam már egy ilyen korrektor palettát, de sosem találtam a drogériákban ugyanilyet! De most... Igen!! az ára igencsak baráti; mindössze 600 FT. Ez a kis szettecske zöld, beige, rózsaszín, és transzparens színeket tartalmaz. A zöld elfedi a pirosságot. A beige elfedi a bőr egyenletlenségeit. A rózsaszín elrejti a szem körüli karikákat. A transzparens árnyalat pedig ragyogó kinézetet biztosít. A szett tartalmaz egy applikátort is, amivel könnyedén felvihetjük a korrektort az elfedni kívánt területre. Pici, ezüst csillámok találhatóak a korrektorban, még nem próbáltam ki, úgyhogy nem tudom, hogy ez mennyire intenzív, vagy sem. Ezt semmiképpen sem akartam ott hagyni, és már csak kettő volt belőle.


Rival De Loop Highlighter 600 FT

Sokat vacilláltam, hogy vegyem, vagy ne vegyem. Nincs highlighterem, és már régóta szeretnék egyet,  emiatt nagyon kattogtam rajta, hogy kell -e vagy sem, de végül úgy voltam vele, hogy mit veszíthetek. A dobozban jól nézett ki, ellenállhatatlan vágyat éreztem iránta, úgyhogy megvásároltam a 01-es moon dust árnyalatot, és már csak ez az egy volt belőle, nem sok választásom volt, mint elhozni.


Rival De Loop pirosító 500 FT

Némi kétséggel vásároltam meg ezt (is) a pirosítót, mert nem voltam abban biztos, hogy ez lesz az a pirosító, amit imádni fogok, de majd meglátjuk. Ez a 01 sweet apricot árnyalatú, ami lehet nem az én színem, de legalább nem buktam vele olyan sokat. Egyébként szépek a színek, csak vigyázni kell vele, mert elég pigmentált.


Rival De Loop rúzs 400 FT

Mostanában rá vagyok kattanva a rúzsokra, és 400 FT-ért hiba lett volna ott hagynom. Sajnos már nagyon kifosztották a rúzsokat, tehát nem sok szín közül választhattam. Legjobban a 01-es soft serbat árnyalat tetszett meg. Finom málna illata van, és imádom. Ennek örülök a legjobban!


Még vettem pár dolgot, pontosabban 3-at, a rossmannból, és a dm-ből, de azt majd egy másik bejegyzésben láthatjátok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése