2014. november 19., szerda

✿ Pinkpanda rendelés ✿ Real Techniques ♥


Már régóta kiszeretném próbálni a Real Techniques ecseteket, ezért sosem hagyott nyugodni a tudat, hogy nekem kell! Mivel a Pinkpandán egy olyan szuper akció volt pár héttel ezelőtt, hogy a rendelésünk mellé 1 ajándékot választhatunk, és kettő meglepetés ajándékot pedig a Pinkpanda ad, úgy gondoltam, hogy itt a lehetőség, és megragadom az alkalmat, hogy megrendeljem a Real Techniques ecseteket..Kíváncsi vagyok, hogy tényleg olyan jók -e, ahogy mondják, vagy, csak feleslegesen nagy a felhajtás körülötte! Én a Core Collection készletet, és a pirosítóecsetet választottam, amiatt, mert szerintem ezeket fogom tudni a legjobban kihasználni. Bár nagyon nézegettem a "Nic's Picks" szettet, de gyorsan rájöttem, hogy egyenlőre a core collection nagyszerű választás lesz számomra.



Az ecsetek mellé még megrendeltem a Makeup Revolution Iconic 3 palettáját is, amire szintén régóta fájt a fogam. Utólag rájöttem, hogy lehet nem az Iconic 3 palettáját kellett volna rendelnem. Majd meglátom, hogy mennyire leszünk jóban! Egyébként szépek a színek, csak a sötétebb árnyalatokat nem tudom, hogy mennyire fogom tudni kihasználni!


Az egyik meglepetés, amit én választhattam ki, az ugyancsak még egy Makeup Revolution paletta volt, méghozzá, a Give Them nightmares.  Ez a paletta teljesen lenyűgözött, gyönyörűek a színek, a palettában egy tükör is található. Elég masszív a kiszerelése. 




A Makeup Revolution márkával teljes mértékben megvagyok elégedve, bár eddig csak 1 bronzosító&highlighter volt a tulajdonomban, amit szintén ajándékba kaptam a Pinkpandától. Úgy gondolom, hogy nem fogok csalódni a palettákban, és szeretni fogom őket!

A két meglepetés ajándék pedig egy Konad körömnyomda, és egy Mayani kötött karkötő, lila színben.



Amikor megláttam a két meglepi ajándékot kicsit meglepődtem, mert azaz igazság, hogy nem szoktam ilyen jellegű kiegészítőket hordani, de majd meglátom, hogy mi lesz a sorsuk! A karkötő nagyon tetszik! A körömnyomdát nem tudom, hogy fogom -e használni, de nagyon kedves a Pinkpandától.

Örülök a rendelésemnek, és azt kaptam, amit szerettem volna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése