2014. november 11., kedd

☀ Októberi kedvencek ☀ Nike Air Max ♥

Mindig megpróbálkozom a kedvences bejegyzésekkel, de kevésbé járok sikerrel, mert mindig elfelejtem összegyűjteni a hónapnak a legkedvesebb termékeit, amiket szerettem használni. Most megpróbálkozom, és elhoztam az októberi kedvenceimet. 

♥ L'oréal Elseve Selymes Olaj

Imádom ezt az olajat, és rendszeresen használom minden hajmosásnál, bár ez a tubuson nem annyira látszik meg, mert nagyon keveset kell belőle használni. Mindig hajmosás után, félszáraz hajra szoktam belemasszírozni a hajvégekbe. Azért jó ez az olaj, mert különböző virágok olajaiból áll össze, és a száraz hajvégeket nagyon jól rendbe szedi. Használata után nagyon könnyen kitudom fésülni a hajam, és nem utolsó sorban gyorsan beszívja és nem hagy maga után olajos érzetet a hajon. Selymes, és könnyed lesz tőle a hajam. Szóval szerintem megéri beruházni rá, mert mióta ezt használom a hajam meghálálja a törődést


♥ Nivea Dúsító Sampon

Nagyon ritkán veszem észre a hajsamponok jótékony hatásait, hiszen arra szolgálnak, hogy a koszt, a szennyeződéseket kimossák a hajunkból. Viszont a nivea dúsító samponján éreztem életemben először azt, hogy mennyire könnyed, és tiszta lesz tőle a hajam. A sampon állaga egy átlátszó, géles állag, ami nagyon jól teszi a dolgát, és a hajtöveknél nagyon gyorsan, és egyszerűen tisztítja meg a hajunkat. Én már régebb is észrevettem, hogy a géles állagú hajsamponoktól mindig olyan selymes, könnyed, lazább, és dúsabb lesz a hajam, mint a krém hajsamponoktól. Ez a sampon viszonylag elég régóta megvan, mert mindig volt másik sampon itthon, illetve nem szoktam nézegetni, hogy melyik samponnal mossam meg a hajam, csak random választok egyet, de az októberi hónapban csak ehhez nyúltam hozzá, mert annyira lenyűgözött a hatása. Dús lesz tőle a hajam, nem nehezíti el, szép, fényes, selymes, és nem utolsó sorban könnyed.


♥ L'oréal volume million lashes szempillaspirál

Nekem itt kezdődik a szempillaspirál. Idén márciusban vettem a glamour napokon fél áron, a L'oréal volume million lashes szempillaspirálját. Dúsít, hosszabbít, szép fekete pillákat lehet vele varázsolni. Remekül fent marad a nap végéig, nem pereg egy picit sem. Imádom őt nagyon! Kezdetben picit a kefét nagynak gondoltam, és azt hittem, hogy nehezen férek hozzá a pilláimhoz, de elég jól belejöttem, és kifogástalan! Eleinte nem voltam vele megelégedve, de talán változott a festék állaga, vagy én bántam vele ügyesebben, nem tudom, de abszolút kedvenc.


♥ Essence big bright eyes jumbo ceruza

Őt még a Essence kétméteres állványán vásároltam meg, a 01-es highlight it...nude árnyalatot. Nem tudtam, hogy több fajta van, ezt vettem le a polcról. Igazából megvagyok vele elégedve. A vízvonalra használom, ahol jól teljesít. Néha picit nagynak gondolom, de remekül hozzátudok férni vele bárhová. Még a belső szemhéjzugba is használható. Finom, és puha az állaga, amitől félek, mert még nem hegyeztem ki, és ha oda kerül a sor ... remélem nem fog hegyezhetetlenné válni a puhasága miatt. 



 essence studio nails pro white hardener körömlakk:

Imádom az olyan körömlakkokat, amik természetes hatásúak, mégis szép, és fényes lesz tőlük a körmöm. Az essence studio nails pro white hardener pontosan ilyen. Ad egy pici lilaságot a körmeimnek, szép, és fényessé válik. Viszonylag elég tartós, mert kibír egy teljes hetet lepattogás nélkül. Nagyon szeretem, és biztosan, hogy bővítem majd még hasonló körömlakkokkal a készletem.


 Essence 3D szemhéjpúder

Ha nincs kedvem annyira szemfestéket felvinni, akkor mindig ehhez nyúlok. Gyönyörű, csillámos, tartós, és a két árnyalat miatt nem is kell máshoz nyúlni, mert tökéletesek együtt. Nekem a 09-es irresistible chocholates 3D szemhéjpúder van meg. Sajnos már kivonták a forgalomból ezeket a monó szemhéjfestékeket, kár, mert ezt az egyet nagyon szeretem. Remélem még találok belőle valahol akciósan, és akkor megvásárlom még a karamell nevű árnyalatot is.


 Barbara Hoffmann ecsetmosó szappan

A Barbara Hoffmann ecsetmosó szappant a müllerben vásároltam meg, olyan 2000-2500 FT-ért, már nem emlékszem pontosan, de valahogy így. Használata nagyon egyszerű, és jól tisztítja meg az ecseteket. Megegyszerűsítette, és felgyorsította az ecsetmosási folyamatomat, mondhatom, hogy miatta megszerettem az ecsetek mosását! Tényleg nagyon jó kis termék! Erről írtam bővebb véleményt a blogon, amit ide kattintva el is olvashattok!


 És az Október fő kedvence az a Nike Air Max cipőm volt:

Tudom-tudom, hogy már nem olyan újdonság az Air max, de én még csak most vásároltam, mert nekem igen is tetszik, és meglepően kényelmes cipő. Szóval ha még másoknak ronda is, nem érdekel, mert olyan kényelmes, hogy ha az univerzumban csak  nekem lenne ilyen cipőm is hordanám, mert annyira jó, és nem fáj benne a lábam. Komolyan. Nem volt még ilyen kényelmes cipőm, mint ez. Egyértelmű volt, hogy felkerül a listámra.


♥ Kedvenc film: 
Az útvesztő

A filmet a moziban láttam, és minden elismerésem, mert nagyszerűen éreztem magam, és nem néztem ilyen jó filmet még moziban, egyszerűen hihetetlenül jó volt, és imádtam az elejétől a végéig, minden percet. Jól felépítették az egész történetet, mindent, és a szereplők is nagyszerűek voltak. Még most is elvagyok ragadtatva a filmtől! Az útvesztő című filmről már olvashattatok a blogomon! Ide kattintva újra olvashatjátok!


♥ Kedvenc zene:
Ariana Grande - Problem

Gondoltam, hogy megmutatom a kedvenc zenémet is, ez Ariana Grande Problem című száma. Szeretem az ilyen stílusú zenéket, felvidítanak, táncra perdítenek. A hónap zenéje volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése