2014. november 28., péntek

♡ Novemberi kedvencek ♡ Real Techniques ♥

Hihetetlenül gyorsan elrepült a november, de nem is bánom, mert imádom a decembert, és hamarosan itt a mikulás és a karácsony, szóval ahogy a múlt hónapban is, most is összegyűjtöttem a kedvenc termékeimet, és egyéb mást, amit imádtam használni, és szerettem. Ezeket fogom most megosztani veletek.

Maybelline Colossal Volum'express Smoky

Életem első maybelline szempillaspirálja, és teljesen lenyűgözött. Most már értem, hogy miért szereti mindenki ennyire a maybelline szempillaspirálokat. Még a glamour napokon vásároltam 1500-FT-ért a DM-ben a Smoky hatású szempillaspirált, mert ez tetszett az összes közül a legjobban. Mióta megvan csak ezt használom, annyira tetszik. A leírásban az áll, hogy kilencszer dúsabb pillákat varázsol, az tény, hogy dúsabbak lesznek a szempilláim, és a smoky effekt sem marad el, ami azt jelenti, hogy picit a szempilla töveknél sötétebb lesz, jobban befesti őket, ezáltal füstösebb végeredményt érhetünk el.. Szeretem, mert tényleg dúsnak hatnak a pilláim, és mindemellett szép, hosszú, csomómentes, ívelt pillákat csinál, és egyáltalán nem ragadnak össze, illetve a festék sem pereg. Nagyon könnyen eltávolítható, és minden pozitív vélemény mellette szól!


Yves Rocher Youthful Glow Alapozó

Ezt az alapozót is a glamour napokon vettem, az yves rocher üzletben, pont akcióban volt, ezért nem volt érvényes rá a kupon, de nem is bánom, mert nagyon szeretem, bár eredeti áron biztos nem venném meg, mert valljuk be, hogy 5990-FT,ért kicsit sok. Viszont 3590-ért elfogadható árban van. Én a Beige Rose 100-as árnyalatú alapozót vettem meg, ami a második legvilágosabb árnyalatú alapozó. Nagyon szeretem, mert könnyed viselete van, egyáltalán nem érezhető, hogy az arcomon van, és a végeredménye; természetes, üde, nem matt, hanem pici fényt is ad az arcnak (én ezeket az alapozókat szeretem). Az alapozó tényleg nagyon tartós, és az esti sminklemosásnál jócskán van a vattakorongon alapozó, szóval nem kopik le foltosan, és csúnyán. Hála istennek nem okoz pattanásokat, úgyhogy tényleg nagyon-nagyon jó, és szeretem! Bár az hogy nincs kupakja az alapozónak, nem kicsit dühít fel. Ugyanis, tényleg nincs neki! Nem tudom, hogy ezt hogy gondolhatták, de erre mindenki panaszkodik!


Maybelline Baby Lips

Már régóta feszegetem azt a témát, hogy mi lenne..."ha.." vásárolnék magamnak rúzst, vagy ajakszínezőt.. De azaz igazság, hogy féltem ilyet vásárolni, mondván.." mi lesz, ha nem tetszik, és kidobtam az ablakon a pénzt a semmibe.." Amikor a Maybelline baby lips végre elért a müllerbe úgy gondoltam, hogy kipróbálom, már csak amiatt is, hogyha nem tetszik nem veszítek vele sokat, ugyanis 780 FT körül van, és egy pici színt is ad az ajkaimnak.. Kezdetben pedig úgy gondoltam, hogy megfelelő lesz ez a színezett ajakápoló is. És telibe talált! Imádom, olyan jól mutat az ajkaimon, hogy pici színt ad neki, és szerintem egyenlőre nekem ez elég is ,úgyis csak ismerkedem ezzel az újdonsággal. A peach kiss van meg, de még vágyakozom a többi színre is, csak várom a megfelelő alkalmat. Bár kicsit jobban hidratálhatná az ajkakat, de egye fene elnézem neki, mert puhák lesznek tőle az ajkaim, és nagyon jó az illata!


Flormar Deluxe Multi Effect

Nagyon megszerettem ezt a kis terméket. Én pirosításra használom. Teszek mindig egy kört az ecsetkémmel, és aztán egyből mehet az almácskákra! Természetes, üde hatást lehet vele elérni, és teljes mértékben építhető. A nailland weboldalról, akciósan jutottam hozzá. Egy bajom van vele, hogy nagyon porzik, de ezt elnézem neki, mert nagyon jó kis termék!



Essence szemöldökceruza

Nagyon szerettem a Catrice szemöldökceruzáját, de hamar rá kellett jönnöm, hogy túl sötét a szemöldökömnek. Próbáltam egy gyors megoldást találni, ezért megvettem az Essence 04 blonde árnyalatú, szőkéknek ajánlott szemöldökceruzát. Ez tökéletesen passzol a szemöldökömhöz, és nagyon megszerettem az elmúlt hónapban. Árban tökéletes, ugyanis olyan 470 FT körül vásárolható meg. Kezdetben túl kemény volt, de hamar megszoktam. Abszolút természetes hatása van. Lehetne picit tartósabb is, de ennyi pénzért teljesen jó.


L'Oreal Elseve Total Repair Extreme

Csupa jó dolgot tudok mondani erről a termékről. Már kellett egy jó balzsam, ezért a müllerben akciósan vásároltam meg 645 FT-ért, az újjáépítő balzsamot, ami száraz, sérült, töredezett hajra jó. Ez a termék valami zseniális! Olyan puha, egészséges lesz tőle a hajam, hogy csak ámulok és bámulok, hogy mennyire szereti a hajam. 


Avon Femme parfüm

Nagyon gyorsan a szívembe lopta magát az Avon Femme parfüm! Ez egy virágos-gyümölcsös illat, amit én kifejezetten szerettem az elmúlt hónapban! Ezt a parfümöt az októberi avon magazinból lehetett megrendelni egy testápolóval együtt, úgyhogy lecsaptam rá. Olcsóbb volt, mint maga a parfüm egyedül, mert ez a kis 30 ML + testápoló került 1700 FT-ba, míg maga a parfüm 3000-3500 FT körül mozog, 50 ML-es kiszerelésben. Az illata nagyon jó. Pontosan nem tudom meghatározni milyen is. Olyan édes-virágos, púderes illat, ami nagyon kellemes, körülölelő, melengető, ráadásul ha rajtam van akkor teljes mértékben felvidít. Nagyon sokáig szoktam magamon érezni, úgyhogy tartósnak mondanám. Olykor-olykor meglepődöm még én is amikor megcsapja az orrom ez az illat, de teljesen elégedett vagyok vele.Valószínűleg, ha elfogy ez 30 ML, megfogom venni a nagyobb kiszerelést is, mert egyszerűen imádom!!


Cuticura Arclemosó

Nem gondoltam volna, hogy egy arclemosót ennyire lehet szeretni, de tényleg lehet! A DM-ben 1200 FT-ért vásároltam meg, és teljes mértékben megvagyok elégedve vele. Ez egy érzékeny bőrre kifejlesztett arclemosó, ami illatmentes, bár ilyen elnyomott kis gyógyszertári illata van, de nem olyan vészes. Géles állaga van, ami akarva-akaratlanul is kiakar csusszanni a tubusból, de elnézem neki. Nem okoz pattanásokat, egyszerű használni. Használata után nincs semmilyen húzódó érzete az arcomnak! Remekül tisztít, összehúzza a pórusaimat, nem okoz pirosságot. A kupakja sajnos csavaros, jobban örülnék egy felpattinthatós kupaknak, de ezt elnézve tényleg tökéletes arclemosó. Biztos visszatérek még hozzá!


Real Techniques - Core Collections

Imádom ezt az ecsetkészletet. Olyan puhák, és finomak a sörték. A Nagy kedvenceim; a pirosító ecset, a kontúrozó ecset, az alapozó ecset, és a részletező ecset. A legutolsó ecsettel még ismerkedem, hogy miként tudom a legjobban kihasználni pozitív tulajdonságait. De összességében klassz ez az ecsetkészlet, és nagyon megszerettem. Nagyon könnyedén, precízen lehet őket használni. Nem visznek fel túl sok festéket, kiválóan lehet velük építgetni például a pirosítót, vagy a bronzosítót, és kontúrozni is egyszerű vele. Szerintem nagyon jó vétel volt, és nem bántam meg. A pirosító ecsetet külön rendeltem meg, tehát nem ehhez az ecsetkészlethez tartozik! A félreérthetőség elkerülése végett!


 Zöld Tea

Az elmúlt hónapban sok zöld teát fogyasztottam el. Abszolút kedvencnek mondanám, mert amiért elkezdtem fogyasztani arra teljesen jó, és bevált! A két márkájú tea közül a Liptonnak jobb, és intenzívebb az íze, de mindkettő ugyanúgy hatékony volt. Sok pozitív tulajdonsága van a zöld teának, és sok mindenért lehet inni, most nem írnám le ezeket. Az ízét mindenesetre meg kell szokni.


Kedvenc zenék:
Katy Perry - This Is How We Do




Ariana Grande feat The Weeknd - Love Me Harder

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése