2014. november 8., szombat

✦ (Nem) Joy napi haul ✦ Playboy fejhallgató ♥

A  joy napok november 7.-8.-9.-én van, amin nem veszek most részt, egyrészt azért, mert már megvolt a Glamour napozásom pár héttel ezelőtt, és inkább azon vettem részt. Azonban pár terméket mégis sikerült beszereznem ezeken a napokon.


Szerettem volna még egy Maybelline Baby Lipset beszerezni, de mivel volt a Müllerben, Essence 16 h korrektor, ezért kihagyhatatlannak éreztem, mert már régóta keresem ezt a korrektort, de soha sem volt készleten, se a müllerbe, se a dm-be, és még a rossmanban sem láttam soha sem. A legvilágosabb 010-es , natural beige árnyalatból is mindössze két darab volt, úgyhogy gyorsan lecsaptam rá. Ez elvileg egy 16 órán át tartó korrektor, majd meglátom, hogy meddig marad fenn. Ára: 945 FT.

A Maybelline Baby Lips helyett a Labello soft rose ajakápolóra esett a választásom, szintén a müllerben, mert képek alapján láttam, hogy ad némi rózsaszín színt az ajkaknak, ezért nagyon megtetszett és gondoltam nem nyúlhatok mellé. Utólag bánom, mert talán intenzívebben szerettem volna a rózsaszín árnyalatot, elhasználom, mert nem rossz, de picit csalódtam benne, majd legközelebb a maybelline mellett döntök. Ára: 395 FT

Már régóta kiakarom próbálni a Garnier mineral golyós dezodorját. Most pont akciós volt a rossmanban 480 FT-al, úgyhogy megvásároltam. Az illata nagyon finom, könnyed, kellemes. Olyan kis virág illata van . Egyébként ez egy 48 órán tartó dezodor, ásványi anyaggal, ami védi a fekete, fehér, színes ruhákat a foltoktól, elszíneződéstől. Jól hangzik, remélem nem lesz rá panasz. 

Amiért pedig elmentem vásárolni az egy ajándék Playboy fejhallgató, ami egy playboy férfi/női parfüm mellé járt, a DM üzletben. Már kipróbáltam, és szerintem nagyon szuper. Jó a hangzása, kényelmes viselet. Mindig is akartam egy fejhallgatót, annak meg külön örülök, hogy pont playboy-os. Jeee!! A parfümöt egyébként a barátomnak vettem, úgyhogy azt nem fotóztam le! Az akció november 19.-ig tart, úgyhogy aki akar ingyen fejhallgatót siessen!!


A facebookon elsőként értesülhetsz a hasonló bejegyzésekről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése