2014. november 21., péntek

♡ Müller Haul ♡ Catrice Pure Shine ☀

Aki követ instagramon az láthatta már a legújabb szerzeményeimet, amit többnyire a Müllerben szereztem be, egy csodás akció keretein belül. Ugyanis Müller Szombat volt, ami azt jelentette, hogy a vásárlásunk végösszegéből 15% jött le, az online letölthető kupont bemutatva! Én beszereztem a régóta várt Catrice ajakbalzsamot, a Catrice mattító púdert, és még egy Baby Lipset. A Dougles üzletben pedig néhány termék akciós volt, úgyhogy velem jött egy szájfény is.  A termékekről tovább olvasva bővebben is írok...


Dougles Szájfény

Mint már fentebb írtam néhány termékre akció volt a Dougles üzletben. Körömlakkokra, szájfényekre, pirosítókra, szemhéjpúderekre. Nehéz volt dönteni, de végül a választásom egy átlátszó szájfény lett az Absolute Dougles kollekciójából. Ez tetszett meg a legjobban, ezért ezt választottam, és amúgy sem volt szájfényem, ez  2000 FT-ról le volt akciózva 490 FT-ra, épp úgy mint a többi termék is..


Catrice ajakbalzsam 1545 FT 

Már régóta vágyom a Catrice ajakbalzsamára, most végre magaménak tudhatom. A 080 sheers! árnyalatot választottam, aminek kellemes rózsaszínes színe van. Pici csillámok találhatóak benne, de nem feltűnően, úgyhogy nagyon örülök neki! Az ajkakat nagyon jól hidratálja, és puhává teszi őket. Nem csalódtam benne!


Maybelline Baby Lips - Electro - Strike a rose - 795 FT

Természetesen a Baby lipsnek sem tudtam ellenállni, ezért velem jött a strike a rose árnyalatú Baby Lips is. Ez egy pirosas rózsaszínes szín, amit eleinte picit furcsálltam magamon, de azért nem rossz, megszokás kérdése. A peach kiss nem ennyire intenzív, mint ez, úgyhogy majd meglátjuk mi lesz vele, viszont ettől eltekintve ennek is nagyon örülök.


Catrice Colour Correcting mattosító púder - 010 Delcate blossom -  1395 FT 

Még pár héttel ezelőtt vásároltam meg a Catrice multi Colour Compact púderét, de most megláttam ezt a fajtát is az állványon, úgyhogy mindenképpen megakartam vásárolni, mert úgy hallottam, hogy a mattító hatása fantasztikus. És ezt megtudom én is erősíteni, mert azóta használtam már, és tényleg fantasztikusan mattit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése