2014. november 7., péntek

♥ Kívánságlista ♥

A karácsony közeledtével sajnos -vagy nem sajnos-, de nekem is van pár kívánságom, amit szeretnék a Karácsonyfa alatt látni. Persze csak képletesen. Mivel a Mikulás hamarabb van, így inkább a kis piros tatyóba is jöhet! (hihi), vagy még hamarabb! Szóval összegyűjtöttem azokat a termékeket/holmikat, amik szívem vágyai. És mivel már november van, így lassacskán, de biztosan mindegyik bolt előrukkol valami karácsonyi kiadással, nehéz nekik ellenállni az az igazság!

♥ A H&M honlapját böngészve, rengeteg karácsony váró sminkterméket láttam meg. Felcsillant a szemem, mert a kozmetikai kollekció között volt pár olyan termék, amire vágyok, de Internetes webshopból online nem rendelhetem meg jelenleg. És jelentősen olcsóbb áron kapható meg . Szóval egye fene eldöntöttem, hogy ezek kellenek!

♥ A kis szív alakú pirosító minden vágyam, és csak 1290 FT. Azonnal felkerült a listámra, ahogyan megláttam Őt! Sajnálom, hogy valószínűleg a mi kis városunkban nem lesz a H&M üzletben, csak a Budapesti H&M üzletekben (legalábbis az Arénában biztos kapható lesz!) , de remélem, hogy valahogyan megkaparintom, mert nagyon elragadott!


♥ Ez a 6-os paletta azért tetszett meg, mert a jelenlegi palettáimban se ezüst, se rózsaszín, se arany, se semmi sem található meg, ezért gondoltam, hogy mindenképpen kell nekem, olyan gyönyörűek a paletta színei. Ára 1790 FT. Úgyhogy kell-kell-kell-kell-kell!


A The Body Shop is előrukkolt a nagyszerű karácsonyi csomagokkal. Rengeteg csomagot állítottak össze, szóval bőven lehet válogatni. Összeszedtem a kedvenceimet, és inkább a testvajak felé húzott a szívem, mert azaz igazság, hogy illatmentes testápolót használok [Neutrogena] és néha jól esne egy kis illatozás fürdés után. A csomagokat különböző árkategóriában lehet megvásárolni. Értelemszerűen amiben több minden van az drágább, amiben kevesebb az olcsóbb..

♥ Az első csomag, ami kíváncsivá tett az a "cukormázas alma" illat.  A képen látható csomagban, illatszer, testvaj, testradír, ajakápoló, zuhanypamacs található (Ebbe található meg szinte az össz-kollekció, cukormázas alma illatban!) [Katt ide a csomagért]

A képen látható csomag 9990 FT-ba kerül.
♥ A "Csilingelő szánkó testápolókkal" is nagyszerű választás lehet, mert 4 db, 60 ML-es testápolót kapunk, epres, kókuszos, sheavajas, és mangós illatokkal. Van még egy másik ugyanilyen csomag más illatokkal, de azaz igazság, hogy az nem igazán jött be. [Katt ide a csomagért]

A képen látható csomag 4990 FT-ba kerül.
♥ Az én személyes kedvencem ez a trió: deres áfonya, vanília brülée, és cukormázas alma; illatú testvajak.. [Katt ide a csomagért] Van még egy másik ugyanilyen csomag, csak az 7590 FT, bár 5 db, más illatú, testvaj található a csomagban, kókuszos, mandarinos, epres, mézvirágos, és sheavajas illattal. [Katt ide a csomagért]

A képen látható  csomag 4890 FT-ba kerül.
A The Body Shop weboldalán több csomagból válogathattok!  Katt ide a csomagokért!

♥ Már nyár óta vágyom a Yankee Candle gyertyákra, de sajnos nem vettem erőt magamon, amikor Budapesten jártam, hogy megnézzem közelebbről őket. Bánom is, mint a fene, de kár búslakodni, hátha a Mikulás bácsinak megesik rajtam a szíve és a csomagomba beleteszi. Mivel a karácsony rohamosan közeledik (gyere már...) úgy gondoltam, hogy inkább karácsonyi illatok között válogatok. A fenyőfa, a fahéj, a cukros alma, és a karácsony jellegzetes illatai..... Árai:  450-650-2990-5990-7190 FT.

A képen látható gyertyák 2990 FT-ba kerülnek.
♥ Sajnos, amit nyáron, a születésnapomra kaptam órát nem hordhatom télen, mert amolyan színes, nyári, és valahogy nem illik bele az időszakba, és mivel a Tally Weijl elődrukkolt egy órával, úgy gondoltam, hogy miért ne lehetne, itt, a kívánságlistámon? Amúgy is imádom az üzletet, nem is csodálkozom, hogy az óra is tetszik. Ára: 4995 FT


♥ Utolsó sorban nem maradhat el egy jó meleg sál sem. Mostanában nagyon tetszenek a körsálak, remélem, hogy találok egyedi, és különleges sálat. Képet nem tudok mellékelni, mert még jelenleg is keresem!



Jelenleg ennyi, de ha van még valami, akkor kiegészítem ezt a bejegyzést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése