2014. november 5., szerda

DM - Interspar - Haul


Pár napja vásároltam a dm-ben, és az interspárban is akadt olyan termék, amit nem tudtam ott hagyni, így sikerült pár terméket onnan is beszereznem. Ezeket fogom bemutatni nektek.

Először a DM-be vezetett az utam, ahol a kiárusítási részlegen találtam néhány olyan terméket, ami kíváncsivá tett, így a kosaramba landolt. Ilyen a Balea Trend It up beach style spray-e, amivel igazi tengerparti feeliget érhetünk el; kusza, és hullámos tengerparti hatást. Az ára 600 FT -ról 500 FT-ra volt leértékelve. Már régóta szerettem volna egy ilyen sprayt, a kiszemelt áldozatom pedig a Toni&Guy spraye volt, de az ára nem volt túl kecsegtető. Nagyon megörültem, amikor láttam, hogy le van értékelve a Balea tengerparti spraye, majd meglátjuk hogy elnyeri -e tetszésem. 

A kiárusítási részlegen találtam még meg a Dove éjszakai krémjét; károsodott hajra, ami azt ígéri, hogy a sérült hajat visszaállítja. Nem olvastam túl sok jót róla, de remélem, hogy nem lesz olyan rossz. Az ára 1599 FT-ról 959 FT-ra volt leértékelve. (-Azóta már kipróbáltam, és egészen jó, még tesztelgetem, de egyenlőre meggyőzött!! )


Még szintúgy a DM-ben megvásároltam a Balea önbarnító arckrémjét, a legvilágosabb árnyalatban, 999 FT-ért, kíváncsiságból, és utólag nagyon megbántam, mert a legvilágosabb árnyalat is nagyon sötét a bőrömnek, és nagyon sárgás, szóval az én bőrtónusomhoz egyáltalán nem illik. Pénzkidobás. Megpróbálom majd valamivel világosítani, és elhasználni nagyon gyorsan. 

Az Essence szempillaspiráljához járt egy filces szemhéjtus ajándékba, így a kettő került 1249 FT-ba. Ezt nagyszerű vételnek gondolom mert kettő terméket kaptunk nagyon jó áron! Bár a glamour napokon két új szempillaspirált sikerült beszereznem, nem bírtam nemet mondani az Essence spiráljának, mert mindenki agyon dicséri, és ellenállhatatlan vágyat éreztem, hogy megvegyem. A tussal még én is gyönyörű vonalat tudok húzni, pedig nagyon bamba vagyok ebben. Csodálkoztam is, amikor megláttam, hogy sikerült mindkét szememre húzni egy-egy szép vonalat. Ezért már megérte.


Az interspárba is betértem, ahová az akciós Labello ajakápoló miatt mentem, így rögtön 3-at is vettem, mert jön a hideg, a téli idő, és az ajakápoló ilyen időszakban mindig szükséges.. Az ára 300 FT volt. 

Mindemellett még akciósan vásároltam meg a Gliss Kur hajregeneráló balzsamot is, 849 FT-ért. A termék könnyű kifésülhetőséget, és fényt ígér. Illetve, a haj külső és belső sérüléseit is javítja. Sok jót hallottam már erről a termékről, kíváncsian  várom mit tud.

Most ennyi lenne, de hamarosan, még több újdonsággal és érdekességgel jövök! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése