2014. november 13., csütörtök

★ Avon rendelés ★ Femme ♥

Nemrég rendeltem az Avon októberi és a novemberi akciós magazinjából és pár nappal ezelőtt végre megérkezett a rendelésem és most ezt fogom megmutatni nektek:


Avon Advance Techniques ápoló sampon 550 FT

Kellett egy sampon, ezért erre esett a választásom. Megoszlanak a vélemények erről a termékről, de egy próbát azért megér. Remélem, hogy nem lesz olyan rossz, mint ahogy azt páran mondják.

Az argánolaj C-vitaminban, Omega 3 és Omega 6 zsírsavban gazdag, melyek a haj legfontosabb tápanyagai. Az új, marokkói argánolajat tartalmazó Advance Techniques termékcsalád összetevői behatolnak a haj mélyebb rétegeibe, ahol táplálják, simábbá teszik a hajszálak felszínét, hogy az tökéletesen selymes tapintású lehessen. Krémes, pazar habbal segít megtisztítani a haját és segít visszaállítani egészségesebb kinézetét.



Avon Femme 30 ML-es parfüm, hozzájárt az Avon Femme 150 ML-es testápoló is. 1700 FT

Most a Femme parfümhöz egy femme testápoló is járt, ezért úgy gondoltam egy próbát megér, mert már régóta kiakartam próbálni a Femme parfümöt, hiszen rengeteget hallottam már róla. Úgy gondolom, hogy szeretni fogom, mert első szaglásra, már belopta magát a szívembe! Bár erről is megoszlanak a vélemények, de szerintem olyan körülölelő és olyan melengető az illata. Nagyon szeretem a virágos illatokat, és ez az!  Én már most kijelentem, hogy nagyon tetszik ez az illat.


Avon Advance Techniques hajpakolás 400 FT

Hajpakolásból sosem elég. Ez a pakolás marokkói argánolajat tartalmaz, úgyhogy kíváncsian várom, hogy milyen hatása lesz. Mivel jelenleg felhalmozódott néhány hajpakolás, ezért ő a legvégén fogja várni a sorát.

Belülről kondícionálja a hajat és védelmet nyújt a külső felületének. Mélyen hidratál. Erősíti a haj szerkezetét.


Avon Clearskin pórustisztító hűsítő tonik 600 FT

Valami pórustisztító tonikot szerettem volna, és mivel sokan dicsérik az Avon Clearskin családjába tartozó termékeket, úgy gondoltam, hogy mindenképpen kipróbálom. Bár 100 ML-es, mégis ledöbbentem milyen picurka kiszerelése van, nagyobbra, vagy többre számítottam. Igaz, hogy keveset kell használni belőle, úgyhogy talán nem is fog olyan gyorsan elfogyni.

0.5% szalicilsavval. A kíméletes tonik felfrissíti a bőrt, mélyen tisztítja a pórusokat és segít a faggyútermelés szabályozásában.


Avon ajakápoló 300 FT

A fenti közös képről lemaradt, mert ezt a terméket a novemberi számból rendeltem, ezért várni kellett egy picikét megérkezésére. Kíváncsi vagyok 300 FT-ért mit tud, és hogy elbánik -e majd a kiszáradt ajkaimmal! Az illata mennyei. A karácsonyi cukormázas illatok jutnak róla eszembe! Nagyon-nagyon jó az illata! Meglátjuk majd, hogy mit tud!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése