2014. október 14., kedd

Glamour Nap BP-en

Életemben először Glamour napoztam Budapesten, és lehet ez volt az utolsó is. Ugyanis, bár felkészültem lélekben a tömegre, mégis úgy gondolom lehet, hogy ez nem volt elég.

A szombati napon utaztam Pestre, és a barátommal elindultunk az Árkád bevásárlóközpontba, hogy beszerezzünk pár ruhadarabot, azzal a reménnyel, hogy nekünk is maradt pár jó cucc. Lehet velem volt a gond, vagy csak nagyon válogatós vagyok, de alig találtam valamit magamnak. Pedig a "ruhás" listámon szerepelt a farmering, bőrkabát, nadrág, és pár blúz. Találtam is ezekből a ruhákból rengeteg félét, de vagy nem állt jól, vagy nem volt kedvem próbálni, vagy csak egyszerűen rossz volt az anyagja.  Többnyire a ruhák számomra "rongyos" érzetet keltett.  Picit el is ment a kedvem a Glamour naptól, mert az a tömeg, ami volt akkor (kb de. 10 órakor) attól én már besokkaltam, ráadásul alig találtam valami jó kis ruhát.

Legfőképpen bőrkabátot akartam venni, ezért inkább azt nézegettem. Azt kell mondjam, hogy addig vártam ezzel míg elkapkodták a kisebb méretű bőrkabátokat. Bár így sem panaszkodhatok, hiszen egy olyat sikerült kifognom, ami nagyon tetszik. A Pimkie és a Tally Weijl bőrkabátjai tetszettek  a legjobban. Persze mind a kettő teljesen más fazonú és stílusú bőrkabát, emiatt nagyon nehéz volt választanom, hogy melyiket vegyem meg. Mindkettő nagyon tetszett, és jól nézett ki.  Így hát inkább a Tallyba vásároltam meg.
A nagyobb vásárlás inkább vasárnap történt meg szintúgy az árkádban. Valahogy jobban esett ekkor vásárolni. Nem voltak már annyian. Idén is inkább dekorkozmetikai terméket vásároltam, többet, mint ruhát, de talán ezek érték meg nekem a legjobban.

Összességében mindent megtudtam venni, amit szerettem volna, és mindennek örülök. Szerencsére olyat nem vásároltam, amit utólag megbántam volna. Örülök a vásárolt termékeknek. Utólag is, boldog glamourt! :) 

Képek az áraikkal együtt:

Image and video hosting by TinyPic

A kabátot nem tudtam olyan jól lefényképezni, emiatt inkább az oldalon lévő képet osztom meg veletek: (A kabát karcsúsított, ami sajnos ezen a képen nem látszik!)

Image and video hosting by TinyPic
  • Glamour napi szerzemények:
  • Rimmel last finish 25 h alapozó 3000 FT-ról 50%-os kuponnal 1500 FT-al vásároltam meg.
  • Gliss Kur hajpakolás 1150 FT-ról 50%-os kuponnal 575 FT-al vásároltam meg.
  • Maybelline smokey eye szempillapirál 2000 FT-ról 50%-os kuponnal 1000 FT-al vásároltam meg.
  • Artdeco szempillagöndörítő 3300 FT-ról 20%-os kuponnal 2640 FT-al vásároltam meg.
  • Max factor 2000 dramatic volume szempillaspirál 2000 FT-ról 50%-os kuponnal 1000 FT-al vásároltam meg.
  • Yves Rocher Glow alapozó 5990 FT-ról 40%-os kuponnal 3590 FT-al vásároltam meg.
  • Tally Weijl bőrkabát 18.000 FT-ról 20%-os kuponnal 14.395 FT-al vásároltam meg.
  • Nem glamour napi szerzemények:
  • Barbara Hoffman alapozó ecset: 2700 FT (Müller kuponnal)
  • stabilo filc: 3000 FT 
  • Vatta 400 FT körül
  • Személyi igazolvány tok 400 FT körül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése