2014. október 31., péntek

Müller - DM - Haul


Sziasztok! A mai bejegyzésben a napokban vásárolt sminktermékeimet, és egyéb kategóriába sorolható termékeimet mutatom be nektek. A fenti képen látható termékeket a DM-ben, és a Müllerben szereztem be.

És akkor lássuk is őket:
Catrice  Multi Colour Compact Púder:   010 Rose Beige

A Catrice honlapon, az újdonságok között értesültem erről a termékről, amely egyből felkeltette érdeklődésemet a különlegessége miatt, illetve már láttam más beauty guruknál is, ezért mindenképpen kiszerettem volna én is próbálni, hogy milyen. A púder hibátlan végeredményt ígér. Az új graffiti technológiának köszönhetően teljesen eltünteti az arcbőr egyenetlenségeit. Az öt, tökéletesen harmonizáló szín matt, lágy és természetes végeredményt biztosít. A müllerben, 1395 FT-ért vásároltam meg a legvilágosabb árnyalatot, a  010 Rose Beige-t



Maybelline Baby Lips: Peach kiss 

Szinte már a csapból is a Maybelline Baby Lips terméke folyik, ezért kíváncsi voltam én is arra, hogy tényleg olyan szuper-e, ahogy mondják. A müllerben már 4-5 különböző szín is megtalálható, nekem a legszimpatikusabb a Peach Kiss volt. Az árát picit sokalltam, 785 FT-ért, viszont használat után nagyon elégedett voltam vele, és lehet megvásárolom az összes színt.

 Essence szemöldökceruza: 04 Blonde

Szintén a Müllerben vásároltam meg az Essence 04 Blonde árnyalatú szemöldökceruzáját, mert a Catrice szemöldökceruzája sötétnek bizonyult, amit nagyon sajnálok, mert szeretem használni. De a nem megfelelő színárnyalata miatt sajnos elüt a hajam színétől. Még jelenleg csak ismerkedem az essence szemöldökceruzájával, de nem vagyok abban biztos, hogy ez lesz a megfelelő cerka. Az ára kb. 550-560 FT körül mozog.



Got 2 be souffle:

A got 2 be terméket azért vásároltam meg, mert akciósan 905 FT-ért lehetett hozzájutni a müllerben, és olvastam a termékről, hogy szép fényt kölcsönöz a hajnak.  Mindemellett még dúsít is, és souffle állaga van, az illata pedig csodálatos. Bár én csak a fényt adó hatása miatt fogom használni. Illetve arra is kíváncsi vagyok, hogy mennyire dúsít. Majd kiderül, hogy jó lesz-e, egy próbát megér.



Maybelline Colour Tatto: 35- On and on Bronze

A Maybelline colour tattojára már régóta pályázom, de mindig is sokalltam az árát, most viszont döntöttem, és megvásároltam a 35- On and on Bronze árnyalatban 2200 FT-ért. Kicsit becsapós a DM, ezért se szeretem annyira őket, mert 2600 FT volt kiírva az egyik helyre, a másikra meg 2200, de szerencsére 2200 FT-ért hoztam el. 



Barbara Hoffmann púder ecset:

Újdonságnak számít a Müllerben ez az ecset, ezért úgy döntöttem, hogy kíváncsiságból megvásárlom, úgysincs normális pirosító ecsetem révén. 2480 FT-ért vásárolható meg. Jelenleg még csak ismerkedem vele. (Azóta megvásároltam a real techniques ecseteket is, hihi)


Balea szemkörnyékápoló: 

Sajnos a L'oreal Triple szemkörnyékápolóm pici kiütéseket okozott a szemem alatt, ezért kellett egy szemkörnyékápoló, és már sok jót hallottam a Balea szemkörnyékápolójáról, emiatt megvásároltam. Ez egy szemkörnyékápoló krém, ami a szem körüli karikákra, és duzzanatokra való. A termék lótuszvirág kivonatot is tartalmaz. 800 FT körül vásárolható meg a DM-ben!

L'oréal Elseve Újjáépítő Balzsam

Jelenleg nincs normális hajbalzsamom, és a müllerben akciós volt a Loreal Elseve samponja/balzsamja, ezért úgy döntöttem, hogy kipróbálom, hiszen nagyon sokan vannak jó véleménnyel erről a termékről. Én az újjáépítő, száraz, sérült hajra, és töredezett hajvégekre típusú balzsamot vásároltam meg 645 FT-ért.

Cuticura Nyugtató Arctisztító Érzékeny Bőrre:

Egy mindennapos arctisztítóra szükségem volt már, a cuticura pedig nagyszerű választásnak tűnt, mert az arctisztító nyugtató hatású, alo verával, és kamillával. Illatmentes, és átlátszó gél. Kíváncsian várom a hatását. 1200 FT-al vásároltam meg a DM-ből.

 

Egyebek:

Az esernyő 1000 FT volt a DM-ben, akciósan! Eredeti ára olyan 1500 FT.
A Benefit tisztító hab 1300 FT-ért vásárolható meg a Humanicból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése