2014. október 24., péntek

Flormar deluxe multi effect púder

Már régóta vágyom a Flormar deluxe multi effect "púderére", de még csak most jutottam el odáig, hogy megvásároljam. Sajnos az Árkádban/Arénában már nem találtam meg ezt a terméket, ezért a Nailland.hu weboldalról rendeltem meg. Viszonylag hamar meg is kaptam, mert utána olvastam a szállításnak, és 3-4 munkanap volt kiírva az oldalra, és mások is legtöbb esetben 5 nap alatt kapták meg a csomagjukat. Én Vasárnap rendeltem meg és már kedden fél 2-kor meg is érkezett a kis flormar, aminek nagyon örültem.

A púder cuki kis csomagolásban érkezett. A virágokból álló szív nagyon elnyerte a tetszésemet, és nagyon szerethetővé teszi a púdert. Található benne egy kis tükör is. A kiszerelése elég masszív, strapabíró. 


A "púder" három színárnyalatban kapható; Rose&Coral; Vanilla&Beige és Beige&Rose. Én a Rose&Coral árnyalatot szerettem volna, de sajnos már a weboldalon elfogyott, ezért választottam a DM03-at, vagyis a Beige&Rose-t, de nem bántam meg, mert ennek is gyönyörűek a színei.


A púder megnevezése talán picit szokatlannak tűnhet, mert én személy szerint; pirosításra, vagy bronzosításra fogom használni. Van benne egy sötétbarna, egy bőrszínű, egy rózsaszínű, és egy világosabb szín. Pici kis csillámok is találhatóak benne. 


1. kép: (A kép vakuval készült) - 2. kép: (A kép vaku nélkül készült)

Az eredeti ára: 2940 FT, de most akciósan, 2058 FT-al tudtok hozzá jutni. Az árhoz még a kiszállítás díja is hozzátartozik, ami 800 FT. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése