2014. október 28., kedd

Filmajánló: Az útvesztő.


A most következő bejegyzésben egy filmet szeretnék ajánlani Nektek, ez a film nem más lenne, mint "Az Útvesztő" című film. A filmet szombaton néztem meg a moziban, ami utólag jó döntésnek bizonyult. Nem is emlékszem már, hogy mikor néztem ilyen jó filmet a mozi vásznán, mert szombat óta a film hatása alatt vagyok


Természetesen nem akarom lelőni a poént, ezért tartalmilag nem beszélnék a filmről, csak nagyon körültekintően. Mivel tudtam, hogy könyv is van a filmről, a film után egyből a Libri könyves boltba vezetett az utam, ahol megragadva a könyvet legszívesebben kifutottam volna vele az üzletből, annyira kellett, akartam, és áh... Sajnos most nem tudtam megvásárolni, de tervbe van véve. Ennyire még nem voltam hatása alatt egy filmnek, szóval szerintem ez mindent megmagyaráz. Zseniális a film, mindenkinek ajánlom, hogy nézze meg, akár moziban, akár online. Minden percét élveztem... Mostanában csak az ilyen stílusú filmek kötnek le a legjobban. Briliáns..


Thomas egy liftben ébred, és a nevén kívül nem emlékszik semmire. Az ajtón túl különös világ várja. 60 srác, akik elzártan, szigetszerű univerzumukban élnek, és egyetlen dolgot tanulnak: a túlélés trükkjeit. Ők nem lepődnek meg az újonnan érkezőn: havonta egyszer mindig jön valaki. Világukat útvesztő veszi körül. Aki szökni próbál - és sokan vannak ilyenek - mind ottvesznek. Ezek a szabályok, melyek nem változnak és nem változtathatók. Valami mégis átalakul. Egy titokzatos üzenet hatására néhány srác azt hiszi, van remény a lázadásra. Még akkor is, ha fogalmuk sincs, ki ellen kell lázadniuk, és mekkora veszéllyel próbálnak szembenézni.

" a VESZETT nem jó"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése