2014. október 16., csütörtök

Barbara Hoffman ecsetmocsó szappan

Régóta keresek viszonylag olcsó árkategóriás ecsetmosó folyadékot, de eddig még sosem találkoztam csak a Mac 5000 FT körüli termékével, de azt sokalltam mindig is. Egyszer már találkoztam ezzel a kis szappankával a müllerben, de nem tudtam, hogy mire való, bár sejtettem. Az egyik blogos oldalon láttam, hogy milyen jó véleménnyel vannak róla, és azt gondoltam, hogy végre megtaláltam amit mindig is kerestem szappan formájában. A szombati napon azonnal a Müller üzletbe rohantam, hogy megkeressem szerencsére volt belőle 2 db, 2700 FT-ért, viszonylag nem olcsón. 2000 FT-ra számítottam, de most már nem bánom, mert tényleg nagyon jó kis termék. A minap gondoltam, hogy kimosom vele a Sigma F82 alapozó ecsetemet. Nem igazán vártam tőle sok mindent, hiszen ez csak egy szappan, és azt gondoltam, hogy semmi különlegessége nagyon nincs. De talán alul értékeltem. Ugyanis olyan szépen kimosta az ecsetből az alapozót, hogy csak ámultam. Míg máskor 10 percig körkörös mozdulatokkal a tenyeremen próbálom megtisztítani az ecsetet, és kimosni belőle a sok-sok habot, most mindössze 3 percet vett igénybe ez a kis folyamat. Megkönnyítette és meggyorsította a sminkecset tisztítását. Ami számomra tényleg nagyon meglepő, és tényleg nagyon örülök neki hogy rátaláltam, mert egyszerűen fantasztikus, hogy már az első használatnál ennyire ledöbbentett. Az illata citromos, és egyáltalán nem zavaró. Ez a kis bejegyzés talán azok számára lesz kedvező, akik abban a helyzetben vannak mint én is voltam, hogy nem találtam egyszerűen sehol sem kedvező árfekvésű sminkcsetmosó terméket drogériás üzletekben. Engem már első alkalommal meggyőzött, és már most ajánlani tudom mindenkinek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése